بازدید 2479

سرمربی استقلال حرفش را نزده پس گرفت!

کد خبر: ۶۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 22 October 2016
 سرمربی استقلال خوزستان در فاصله کمتر از چند روز حرف خود را پس گرفت.
به گزارش تابناک ورزشی، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس حرف عجیبی زد و مدعی شد همه ایران بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان شود.
حالا وی حرف خود را پس گرفته و می گوید: گفتم تمام ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان شود نه اینکه پرسپولیس را قهرمان کنند. من منظورم به فراهم کردن امکانات و شرایط برای موفقیت پرسپولیس بوده است نه اینکه از من خرده بگیرند و بگویند قصد دارند پرسپولیس را قهرمان کنند. حتی بعد از آن نشست از یکی از روزنامه‌ها با من تماس گرفته شد و گفتم قصد مصاحبه ندارم چراکه تمرکزم روی بازی است اما آن خبرنگار گفت از قول من مطلب را اینطور منتشر کردند که من همان جا حرفم را اصلاح کردم و گفتم اصلا منظورم این نبوده که می‌خواهم پرسپولیس را قهرمان کنم.
وی افزود: اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده اسپانسر قوی دارد و هوادارانش عاشقانه آنها را دوست دارند نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. شما دیدید اهواز معروف به شهر آبی‌هاست ولی در بازی با پرسپولیس نیمی از ورزشگاه هواداران پرسپولیس بودند. من اگر قصد درست کردن حاشیه را داشتم نمی‌گفتم بیش از 10 درصد ورزشگاه را به پرسپولیس بدهند و روی این مسئله مانوری کردم و با ایجاد  جار و جنجال مانع از اختصاص جایگاه‌های بیشتری به پرسپولیسی‌ها می‌شدم. شما دیدید دیروز نیمی از ورزشگاه را هواداران پرسپولیس تشکیل می‌دادند.
پورموسوی در ادامه یادآور شد: یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که هوادارانش خوشحالی کردند وقتی پنالتی از دست رفت هواداران ما خوشحال شدند. ذات فوتبال همین است. انجام شادی که نباید منجر به درگیری شود. البته درگیری هم مربوط به همان مقطع زمانی بود و در پایان بازی نیز دیدید که همه راضی ورزشگاه را ترک کردند. اینکه ما از تساوی خوشحال بودیم به خاطر این است که با و جود تمامی مشکلاتی که در این مقطع با آن درگیر هستیم توانستیم یک امتیاز بگیریم. در مورد قضاوت داور هم حرف خاصی نمی‌زنم. زرگر از داوران خوب فوتبال ایران است. همانطور که مربی و بازیکن یک روز بد دارند داور هم یک روز بد دارد. من هیچ وقت کسی را متهم نمی‌کنم. شاید برخی بگویند مطرح شدن بحث کمیته اخلاق باعث تغییر جبهه شده ولی اینطور نیست. مصاحبه پنجشنبه من موجود است.
وی افزود: وقتی می‌گویم همه ایران بسیج شدند پرسپولیس قهرمان شود منظورم به این است که هواداران این تیم به شدت از تیم‌شان حمایت می‌کنند و بعد از پیروزی در رختکن پاداش‌شان را می‌دهند اما ما در تبریز ماشین‌سازی را شکست می‌دهیم. یک خسته‌نباشید هم نصیب ما نمی‌شود. از افرادی که در فضای مجازی به من توهین کردند گله‌ای ندارم اما باز هم می‌گویم من اتهامی نزدم و فقط نظرم را بیان کردم. با این حمایتی که هواداران پرسپولیس می‌کنند و شرایط مثبتی که این تیم دارد پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. من اگر به دنبال حاشیه‌سازی بودم در بازی مقابل استقلال 5 دقیقه نیمکت تیم را رها نمی‌کردم تا در جمع هواداران حاضر شوم و از آنها بخواهم به علیرضا منصوریان توهین نکنند. اگر در آن دقایق تیم من گل می‌خورد مورد انتقاد قرار نمی‌گرفتم که چرا نیمکت را رها کردم ولی برای رعایت مسائل اخلاقی این کار را انجام دادم.
پورموسوی در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از صحبت‌های او به شدت انتقاد کرده و گفته خودش این مسئله را تا آخر پیگیری می‌کند عنوان کرد: از سیدجلال ناراحت نیستم. مطمئنم مردم از بازی روز پنجشنبه لذت بردند به همین خاطر نباید لذت این پیروزی را برای آنها کم کنیم. من از این ناراحتم که چرا در اهواز با این همه سرمایه و امکاناتی که وجود دارد مورد حمایت قرار نمی‌گیریم. روزنامه روز پنجشنبه موجود است و من مستندات خودم را ارائه می‌کنم. متاسفانه گاهی در اخباری که ارائه می‌شود جملات بالا و پایین می‌شود یا اینکه حرف ما را تحلیل می‌کنند که این باعث عصبانی طرف مقابل می‌شود اما من مدارک لازم را دارم که نشان می‌دهد توهینی نکردم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان