بازدید 2683
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد:

تخصیص اعتبار ویژه از سوی استانداران برای بهزیستی

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: استانداران باید در زمان تخصیص اعتبار برای بهزیستی استان، اعتبارات جداگانه‌ای درنظر بگیرند.
کد خبر: ۶۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 22 October 2016

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: استانداران باید در زمان تخصیص اعتبار برای بهزیستی استان، اعتبارات جداگانه‌ای درنظر بگیرند.

به گزارش فارس،حبیب‌الله مسعودی‌فرید با بیان اینکه اکنون نیازمند اعتبارات کشوری و استانی هستیم، گفت: استانداران هر استان باید در زمان تخصیص اعتبارات دستگاه‌های استانی برای بهزیستی استان خود اعتبارات جداگانه‌ای برای اقدامات موثرتر در این حوزه‌ها درنظر بگیرند.

وی با بیان اینکه بهزیستی سازمانی است که مسئولیت‌های متعددی را بر عهده دارد، گفت: این سازمان در بیشتر موضوعات اجتماعی همچون طلاق، خودکشی و ... یک بسته خدماتی کامل برای رفع آن ارائه می‌دهد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، افزود: مثلاً در بروز خودکشی و طلاق در زمینه آموزش‌ ورود پیدا می‌کند و اگر اتفاقی بیفتد برای بعد از شرایط بحران نیز از طریق مدد کارشناسان از تبعات بیشتر آسیب اجتماعی پیشگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات در حوزه اجتماعی، چالش‌ها و مشکلات زیادی دارد، تصریح کرد: قرار دادن همه آنها در یک چارچوب و ارائه راهکار کلی برای همه آنها کار درستی نیست؛ چراکه هرکدام مسائل خاص مربوط به خودشان را دارند ولی با این حال نباید خسته شد؛ چراکه به ارزشمند بودن تلاش‌های خود و نتایج سودمندی که در پی خواهد داشت، واقف هستیم.

مسعودی‌فرید با بیان اینکه اکنون نیازمند اعتبارات کشوری و استانی هستیم، در پایان یادآور شد: استانداران هر استان باید درخصوص تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های استانی برای بهزیستی استان خود مخصوصاً در حوزه مسائل اجتماعی اعتبارات جداگانه‌ای برای اقدامات موثرتر در این حوزه‌ها درنظر بگیرند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل