بازدید 5813

حداکثر قیمت بلیت هواپیما به بغداد و نجف تعیین شد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین سقف نرخ بلیت های هواپیما به مقصد نجف و بغداد برای زائران اربعین حسینی، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 22 October 2016
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین سقف نرخ بلیت های هواپیما به مقصد نجف و بغداد برای زائران اربعین حسینی، خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان افزود: این سازمان در راستای برنامه ریزی برای اعزام آن دسته از زائرینی که قصد سفر به نجف و بغداد جهت شرکت در مراسم اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) را دارند هماهنگی های لازم را با شرکت های هواپیمایی، فرودگاهها و سایر دستگاههای نظارتی انجام داده است.

دهقان ادامه داد: با وجود اینکه نرخ بلیت پروازهای خارجی براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود اما به لحاظ حساسیت موضوع و حجم تقاضاها در این ایام شرکت های هواپیمایی به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت بلیت پذیرفته‌اند تا سقف نرخی برای ایام مذکور در نظر گرفته شود.

وی اظهارداشت: در این راستا، انجمن شرکت های هواپیمایی داخلی هماهنگی لازم  را با شرکت های هواپیمایی به عمل آورده و نرخ های پیشنهادی را  ارائه داده اند، قیمت بلیت مسیر تهران به نجف و بغداد و بالعکس یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و از مشهد مقدس به نجف و بغداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

 معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: جلسات هماهنگی با حضور دستگاههای نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، انجمن شرکت های هواپیمایی و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران و همچنین شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور، فرودگاه امام خمینی (ره) و شرکت های هواپیمایی برگزار شده و همه دستگاهها اعلام آمادگی کرده‌اند تا از حداکثر توان خود برای برقراری پرواز و نظارت بر ارائه خدمات تلاش کنند.

دهقان همچنین از متقاضیان خواست تا بلیت این مسیرها را از طریق شرکت‌های هواپیمایی و  یا مراکز مورد تایید تهیه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی