بازدید 3403

آغاز همكاری ودافون و های‌وب در ایران

های‌وب یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌کننده خدمات دسترسی به اینترنت در بسترهای مختلف در کشور است.
کد خبر: ۶۳۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 22 October 2016
به گزارش روابط عمومی های‌وب، همکاری این شرکت با شرکت ودافون، یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا آغازشده است. 

های‌وب یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌کننده خدمات دسترسی به اینترنت در بسترهای مختلف در کشور است. 

ودافون یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا است که دامنه‌ای از خدمات شامل: صوت، پیامک، دیتا و خدمات ارتباطی ثابت را ارائه می‌نماید. ودافون دارای اپراتوری موبایل در ۲۶ کشور دنیا و دارای مشارکت با ۵۲ شبکه موبایل و اپراتوری باند پهن ثابت در ۱۷ كشور است. این شرکت تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ دارای ۴۶۵ میلیون مشترک موبایل و ۱۳.۷ میلیون مشترک باند پهن ثابت بوده است. 

به نقل از روابط عمومی های‌وب، این مشارکت دربردارنده بهره‌گیری های‌وب از توان فنی و تخصصی ودافون به‌صورت انحصاری در بازار ایران است و های‌وب می‌تواند محصولات و خدمات ودافون را در بازار ایران عرضه نماید و به مشتریان بین‌المللی این شرکت در صورت ورود به ایران خدمات ارائه نماید. ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است ازجمله بخش‌های دیگر این مشارکت محسوب می‌شود. 

سید ایمان میری مدیرعامل های‌وب می‌گوید: اين مشاركت در ادامه برنامه‌های های‌وب برای ارائه خدمات جامع مخابراتی که دربرگیرنده خدمات موبایل از طریق پروانه MVNO و خدمات ثابت از طریق پروانه FCP خواهد بود. امیدواریم این همكاری به های‌وب کمک نماید تا از طریق بهره‌گیری از دانش روز و استانداردهای جهانی، خدمات باکیفیت ارتباطی و مخابراتی را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد و سرویس‌های نوین مخابراتی همچون اینترنت‌اشیاء (IOT) و خدمات ماشین با ماشین (M2M) را به‌صورت تجاری در کشور عرضه نماییم. پوشش سراسری زیرساخت مخابراتی های‌وب در اقصی‌نقاط کشور این شرکت را در آینده به یکی از برترین شرکت‌های مخابراتی کشور ازنظر پوشش جغرافیایی تبديل خواهد نمود که این موضوع به‌خصوص برای بخش تجاری و سازمانی می‌تواند مزیتی بزرگ برای دریافت خدمات یکپارچه کشوری باشد. 


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی