بازدید 4322

ارتش اسرائیل نیروهای خود را از اطراف غزه خارج می‌کند

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم قصد دارد نیروهای خود را که مسئول حمایت از شهرک های اطراف نوار غزه بودند، از این منطقه خارج نماید.
کد خبر: ۶۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 22 October 2016

  کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم قصد دارد نیروهای خود را که مسئول حمایت از شهرک های اطراف نوار غزه بودند، از این منطقه خارج نماید.

به گزارش تسنیم، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته گزارش داد که ساکنان شهرک «نتیف هعستراه» ابلاغیه‌ای از ارتش دریافت کردند که طی آن درباره عقب نشینی نیروهای مستقر در اطراف این شهرک از روز 25 ماه جاری میلادی هشدار داده شده بود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم دارد پس از عید العرش یهودیان همه نیروهای خود را از اطراف شهرک های واقع در مجاورت دیوار امنیتی اعم از شهرک ناحل عوز، و کرم ابو سالم خارج کند.

بر پایه این گزارش، کمیته شهرک های اطراف غزه اعلام کرد که این تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی را جدی تلقی کرده و آن را خطرناک می داند و قصد دارد به هر شکل ممکن با این تصمیم ارتش مقابله کند.

در همین رابطه شهرک نشینان صهیونیست گفتند کسانی که این تصمیم را گرفته اند نمی دانند که ما در آرامش خیالی بسر می بریم و زندگی در اطراف غزه به معنای آن است که ما در مجاورت بشکه مواد منفجره زندگی می کنیم که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در شرایط کنونی هیچ تغییری در عملیات استقرار نیروها در شهرک ها وجود ندارد و هر گونه اقدامی بایستی با ساکنان این شهرک ها بررسی شده و با هماهنگی شهرداری ها انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل