بازدید 11608

عذرخواهي لاريجاني از آليا تکذیب شد

قدري تعجب‌آور است كه آليا قبل از شروع به كار در وزارت آموزش و پرورش دچار چنين تخيلاتي شده‌ است/استناد موضوع به تعطيلات مجلس هم غلط است و در نامه رييس‌جمهور هم بدان اشارتي نشده است.
کد خبر: ۶۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۸ 09 September 2009
مشاور رييس مجلس شوراي اسلامي با ارسال نمابري درباره اظهارات روز گذشته فاطمه آليا عذرخواهي رييس مجلس از آليا را تكذيب كرد و اقدامات وي را فرصت طلبانه و نادرست دانست.

به گزارش ايلنا حسن زماني در اين نامه آورده است؛

طبق آيين‌نامه مجلس، رييس مجلس بايد در اولين فرصت نامه رييس‌جمهور جهت معرفي وزراء را در مجلس قرائت نمايد و راه ديگري جز اعلام آن وجود نداشت و صبح روز سه‌شنبه قبل از شروع جلسه سركار خانم آليا با رييس مجلس تماس گرفت و اعلام نمود با توجه به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبري ،‌شب گذشته تا صبح نخوابيدم و مستمر تلاش كردم با رييس‌جمهور تماس بگيرم كه امكا‌ن‌پذير نشد. با آقاي رحيمي تماس گرفتم وخلاصه چون ترديد جدي پيدا كرده‌ام، از شما به عنوان رييس مجلس مي‌خواهم موضوع را مديريت كنيد و هيچ بحثي در مورد تعطيلات مجلس مطرح نبود چون اصولا مطابق آيين نامه تعطيلات مجلس نمي‌تواند مانع بررسي نامه رييس‌جمهور باشد و به همين دليل سه‌شنبه آينده براي بررسي اعلام گرديد و اينكه ادعا كرده‌اند رييس ‌مجلس از ايشان عذرخواهي نمودند، كذب محض است، چون خلافي مرتكب نشده‌اند كه عذرخواهي كنند و قدري تعجب‌آور است كه قبل از شروع به كار در وزارت آموزش و پرورش دچار چنين تخيلاتي شده‌اند-روال معمول مجلس هم خواندن اين گونه نامه‌ها در ساعت 10 نيست، بلكه ابتداي جلسه است، اما از آنجا كه سركار خانم آليا علاقه‌مند بودند كه با رييس‌جمهور صحبت كنند، رييس مجلس قبول كردند تا حدود ساعت 10 موضوع در مجلس خوانده نشود، اما وقتي با تذكرات نمايندگان كه به حق بود مواجه شدند ساعت 9:30 نامه را خواندند و تعجب‌آور است تصور خانم آليا از اجراي آيين‌نامه عذرخواهي طلب مي‌كند، استناد موضوع به تعطيلات مجلس هم غلط است و در نامه رييس‌جمهور هم بدان اشارتي نشده است و اگر چنين بود مجلس نمي‌پذيرفت، چون مساله تعطيلات براي مجلس طبق آيين‌نامه حل شده است و اگر رييس‌جمهور يا خانم آليا در نظر خود مي‌خواهند تجديدنظر نمايند درست نيست آن را به تعطيلات مجلس احالت دهند كه كاري فرصت‌طلبانه و نادرست است."

گفتني است فاطمه آليا روز گذشته در راهروهاي مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني گفته بود: به رئيس مجلس گفتم كه بهتر بود اعلام وصول اين نامه را به آخر جلسه موكول مي‌كرديد چون در فاصله كوتاهي پس از آن نامه پس گرفتن نامه نخست به مجلس رسيد. البته آقاي لاريجاني از بنده عذرخواهي كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
من نميخوام مربي تعليم وتربيت و معلم اخلاق مردم ايران باشم,ولي اّنجه كه توي دهن ايراني نيست عذر خواهيه.
عذر خواهی کرد یا نکرد. تکذیب کرد یا نکرد. بس کنید از این اخلاق خاله زنکی بازیتون! به ما چه مربوطه. این مطالب شما نون و گوشت و ارزون میکنه؟ برید دنبال راه کار برای بدبختی های مردم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار