بازدید 3696

حاشیه‌سازان به دنبال منافع جناحی هستند نه منافع مردم

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جدا از سلیقه‌های سیاسی آنچه به نفع مردم است باید مورد توجه باشد نه حاشیه‌هایی که ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 21 October 2016
میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بحث حاشیه‌سازی از جانب کسانی است که منافع آنها حزبی و جناحی است نه منافع مردم، اظهار کرد: منافع مردم آن دسته از مسائلی است که کار عملی برای مناطق محروم و اشتغال جوانان انجام شود.

وی افزود: گاهی به مسائلی می‌پردازیم که انجام شود یا خیر تأثیری در سرنوشت مردم و نظام ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد همه باید به خاطر اشتغال جوانان و پیشرفت کشور بر روی آنچه که منافع جمعی و گروهی است متمرکز شویم نه منافع حزب و جناح خاصی که به هر دلیلی اگر مشکلی دارند به کل کشور تعمیم داده شود.

میرزاده با تأکید بر اینکه اولویت‌های نظام از جمله مسائل اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مردم انتظار دارند برای رفع مشکلات مناطق محروم و آبادنی کشور اقدامات لازم انجام شود، لذا همه ما باید جدا از افکار و سلیقه‌های سیاسی آنچه که به نفع کل مردم است را مورد توجه قرار دهیم نه حاشیه‌ها.

نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان اینکه حاشیه‌سازان دو دسته هستند، اظهار کرد: عده‌ای مشکلات مردم را از نزدیک لمس نکرده‌اند و در جریان مسائل نیستند و عده‌ای دیگر به خاطر منافع حزبی و جناحی و برای اینکه به اهداف خود برسند، مشکل و حاشیه ایجاد می‌کنند.

وی در پایان ابراز کرد: در حالی که باید آنهایی که حاشیه درست می‌کنند بدانند، مردم همیشه متوجه هستند و در روزهایی که باید تصمیم بگیرند، تصمیم می‌گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار