بازدید 9029

شکایت پرسپولیس ازسرمربی استقلال خوزستان

باشگاه پرسپولیس با توجه به جایگاه خود و هوادارانش در فوتبال بدون دامن زدن به مسایل حاشیه ای ادعای پورموسوی را با جدیت از طرق قانونی و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال می کند تا این مربی هم مدارک و استدلال خود را ارایه کنند.
کد خبر: ۶۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰ 21 October 2016
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: بسیار عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بر خلاف اصول حرفه‌ای مدام تمایل دارند در مورد تیم های دیگر به ویژه پرسپولیس صحبت کنند. سرمربی استقلال خوزستان هم با طرح شکایت باشگاه در مبادی قانونی می تواند مستندات خود درباره ادعایی که مطرح کردند را ارایه کنند.
به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی و در توضیحات تکمیلی در گفتگو با سایت باشگاه افزود: مدیریت و سرمربی باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست ها و سوالات بسیاری که وجود دارد همواره با پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و رقابت جوانمردانه از صحبت های حاشیه ای علیه دیگر تیم ها اجتناب کرده اند اما عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بدون توجه به این مسایل همواره به صحبت درباره دیگر تیم ها از جمله پرسپولیس که بیشترین هوادار را دارد و رسانه ها بیشترین اهمیت را به مسایل آن نشان می دهند، می پردازند.

وی که بابت عدم امکان حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با توجه به ساعت پرواز از نماینگان رسانه ها نیز عذر خواهی کرد درباره ادعاهای مطرح شده توسط سیروس پورموسوی در روز قبل از مسابقه ادامه داد: برای ما جای سوال دارد که چرا باید چنین مسایلی که هیچ تناسبی با واقعیات عینی ندارد، درست قبل از بازی مطرح شود و به ایجاد تنش و تشویش اذهان بینجامد. شما می بینید ایجاد همین ذهنیت در میان تماشاگران موجب می شود با کوچکترین سوت درست از سوی داور که صرفاً به ضرر تیم مقابل است با عکس العمل منفی و فحاشی تماشاگران و پس از آن حمله به تماشاگران میزبان روبرو می شود.در همین مدت ما با انبوهی از ارتباط های هواداری روبرو شدیم که از طرح این مسایل آزرده شده بودند و خواهان اقدام باشگاه بودند و این برای ما ناراحت کننده است. همچنین جای سوال است که ادعای بسیج شدن تمام ایران برای قهرمانی پرسپولیس بر اساس چه مدارک و مستنداتی مطرح شده است؟

خمارلو خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به جایگاه خود و هوادارانش در فوتبال بدون دامن زدن به مسایل حاشیه ای این موضوع را با جدیت از طرق قانونی و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال می کند تا آقای پورموسوی هم مدارک و استدلال خود را ارایه کنند. 
این مسایل در حالی مطرح می شود که پرسپولیس خود بسیاری اوقات از جمله در فصل گذشته قربانی بعضی مسایل سهوی شده است که بعضا تیم را از قهرمانی دور نگه داشته است. مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس همچنین مدت ها است برای اداره خود با اتکا به هواداران پرشمار، نام و برند بزرگ خود درآمدزایی کرده و باشگاه را اداره می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
واقعا یارو پرو است مردم دارند تماشا میکنند در بازی استقلال اهواز وپرسپولیس دارو یکطرفه قضاوت میکرد
حرفهای گنده تر از دهانش زده
تیمهای تهرانی همیشه حق شهرستانیها را میخورند.
یه عمری ظلم کردید و حق خوری
داور هوای پرسپولیس را داشت
باشگاه قرمز ها و آبی ها

هردو تای شما از بودجه دولتی و از مالیات گرفته شده از امثال من تغذیه میشین و با پولهای مفتی که میگیرین و به این بااصطلاح بازیکنان حرفه ای میدین، به ریش مردم میخندین و در بیت المال خیانت میکنین/
پورموسوی گوشه ای از حقیقت فوتبال ایران راگفت
حرف بی ربط زده بازیها پرسپولیس رو با دقت ببین آقای پور موسوی بعد بیا مصاحبه
بنا به دلایلی! پرسپولیس باید قهرمان لیگ برتر و تراکتور قهرمان جام حذفی گردند. پس امسال واقعا" : یه دستایی تو کاره!
آقاي مدير روابط عمومي، شما خودتون هم خوب مي دونيد كه فدراسيون و كميته داوران و حتي خود دولت در 25 سال اخير دست به دست هم داده اند تا تيمتان قهرمان شود. و خودتون هم خوب مي دونيد به جز زمان عابديني همواره بوسيله حمايت آنها موفقيت به دست آورديد. و نتيجه نگرفتن تيمتان در آسيا هم ميتواند مصداق اين نظريه باشد چون در آسيا ديگر حمايت دولت و فدراسيون و داور به دردتان نميخورد.
آقاي مدير روابط عمومي، شما خودتون هم خوب مي دونيد كه فدراسيون و كميته داوران و حتي خود دولت در 25 سال اخير دست به دست هم داده اند تا تيمتان قهرمان شود.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی