بازدید 24446
۵

پاسخ روحانی به منتقدان خرید هواپیما/نیمی از خودروهای داخلی بی‌کیفیت‌اند!/دولت روغن ریخته را نذر امام‌زاده کرد

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۳۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 20 October 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.    

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۵
این همه می گید هواپیما خریدیم کجا موند پس؟کلا برجام خرید ها و فرار دادها اشتغال خارجی ها رو افزایش داد مردم رو بیکار و فقیر تر ولی با اینکه قیمت بالا می ره تورم بر عکس میاد پایین.
خیابان ولیعصر پیاده راه بشه واقعاً کار خوبیه منتها مردمی که دو طرف این خیابان زندگی می کنند و خونه شون و محل کارشون اون محذوذه ست چکار باید بکنند واسه رفت و اومد؟!هیچی ، با مدرک ثابت می کنن خونه شون اونحاست و یه برچسب مخصوص ساکنین اون ناحیه بهشون داده بشه و بزنند رو ماشینشون. هر خانواده هم حداکثر دو تا ماشین. برچسب یا اجازه تردد فروشی هم نکنند البته!!! خیلی باحال میشه اما جیف که نمیشه. قضیه اون بنده خدای کاسه ماست بدست کنار دریاست که می خواست دوغ درست کنه!!!
آقایان ذوالنور و قدوسی ، شما تا کی میخواهید عینک بد بینی ضد دولت محترم را داشته باشید ؟ آخه خدا راهم خوش نمی آید ، نا راحتی مردم که هیچ !!! بنظرم اینهمه جناحی فکر کردن و سیاسی عمل کردن عین ظلم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
شما تا کی اساس حکم و منطقتان بر اساس سیاست زدگی و سیاست باز یسرخابی گونه است که بدون فکر هر چه دولت و دولتیان می گویند چون آنهارا معصوم می پندارید تائید می کنید؟؟
می شود بگویید در میان هواپیماهای خریداری شده مگر هواپیمای باری هم داریم که آقای روحانی می گوید ما هواپیما را برای صادرات هپنیاز داریم؟؟ در ضمن می شود بگویند این صادراتی که می گویند با هماپیماهای مسافربری می خواهند انجام بدهند چیست؟؟ در ضمن یک جا سندی بیاورند که یک نفر گفته باشد هواپیمای برای صادرات نخرید. راستی چرا آقای روحانی بر اساس واقعیت ها حرف نمی زند؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل