بازدید 5430
۱

پاداش پایان‌خدمت دولتی‌ها حداکثر پنج‌برابر حداقل آن خواهد بود

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون پرداختی پاداش پایان خدمت دستگاه‌های اجرایی حداکثر باید پنج برابر حداقل آن باشد.
کد خبر: ۶۳۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 20 October 2016
محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (چهارشنبه، 28 مهر) کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: در نشست امروز کمیسیون پرداخت پاداش پایان خدمت در دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بر این اساس مصوب شد که پرداختی دستگاه‌های اجرایی حداکثر پنج برابر حداقل آن باشد و پرداخت مازاد بر آن تحت این عنوان یا به هر طریق دیگر، تصرف در اموال دولتی خواهد بود.

تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در طول برنامه ششم بلامانع است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر مواد بررسی شده در نشست امروز کمیسیون ادامه داد : کمیسیون تلفیق همچنین با پیشنهاد دولت در خصوص ممنوعیت تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی مخالفت کرد و بر این اساس تبدیل وضعیت آن‌ها در طول برنامه ششم بلامانع است.

دولت  در راستای اصلاح نظام اداری موظف به واگذاری برخی وظایف به شهرداری‌ها شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در تشریح ماده دیگری که در کمیسیون متبوعش به تصویب رسید، تصریح کرد : در مصوبه دیگر کمیسیون دولت موظف شد در راستای اصلاح نظام اداری، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور و افزایش کارآمدی نیز نسبت به کاهش حجم، اندازه و ساختار مجموع دستگاه اجرایی از طریق واگذاری واحدهای عملیاتی، خرید خدمت، مشارکت با بخش غیردولتی، حذف واحدهای غیرضرور، کاهش سطوح مدیریت، واگذاری برخی وظایف به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به اندازه پنج درصد تا پایان سال دوم و نهایتاً پانزده درصد تا پایان برنامه ششم اقدام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام. بلامانع اعلام کردن تبدیل وضعیت کار کنان یک کارفرمایی که خودش پیشنهاد ممنوع شدن تبدیل وضعیت کارکنانش رو میدهد می تواند چه بار معنایی به همراه داشته باشد؟ من دقیق متوجه نشدم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار