بازدید 2415

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای جرایم معوقه

کد خبر: ۶۳۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 18 October 2016
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهورناجا از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای جرایم معوقه بیش از یک‌میلیون تومان خبر داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کرمی‌اسد رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس تبصره ماده 8 قانون راهنمایی‌و‌رانندگی ممنوعیت تردد برای خودروهایی که جرایم معوقه‌‌شان بیش از یک میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ابلاغیه‌ای به تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها در حوزه برون‌شهری و درون‌شهری به پلیس راه شده است و در همین راستا طرح تشدید برخورد با خودروهای جرایم یک میلیون تومان به بالا اجرایی شد.

سرهنگ کرمی‌اسد بیان کرد: از این پس پلیس از تردد تمامی وسایل نقلیه با خلافی بیش از یک میلیون تومان ممانعت به عمل می‌آورد و به محض مشاهده، این خودروها را به پارکینگ منتقل می‌کند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا افزود: پس از انتقال خودرو به پارکینگ مالک باید نسبت به پرداخت کل خلافی خودرو اقدام کند و نهایتا وسیله نقلیه را ترخیص کند.

وی در ادامه بیان کرد: آخرین مهلت بخشودگی جرایم پایان آذر ماه است و در صورتی که در این مدت مالکان خودروها اقدام به پرداخت خلافی خودرو کنند جرایم دیرکرد بخشیده می‌شود اما چنانچه بعد از زمان مقرر خلافی خودرو را پرداخت کنند شامل این بخشودگی نخواهند شد و قانون مجددا به حالت قبل باز خواهد گشت.

سرهنگ کرمی‌اسد در پایان گفت: با تدابیر صورت گرفته به روز رسانی سایت راهور به جهت استعلام از میزان خلافی، به یک روز در میان کاهش پیدا کرده است ولی از طریق پیامک و دفاتر پلیس 10+ می‌توان به صورت لحظه‌ای از میزان خلافی مطلع شد همچنین آن دسته از کسانی که می‌خواهند از طریق پیامک از خلافی خودروی خود مطلع شوند کافی است شناسه ( VIN ) را به شماره 1101202020 پیامک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار