بازدید 3755
۱

امکان ادامه تحصیل فرهنگیان فراهم شود

کد خبر: ۶۳۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 16 October 2016
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فراهم شدن امکان ادامه تحصیل فرهنگیان تاکید کرد

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، اظهار کرد: فرهنگیان باید در مسیر ارتقای سطح دانش و مهارت حرکت کنند. عده‌ای از فرهنگیان هستند که با فوق دیپلم استخدام شدند و گفته می‌شود که بیش از یک مقطع تحصیلی بالاتر از زمان استخدام در امور اداری قابل پذیرش نیست.

وی افزود: این توقف ارتقای علمی در آموزش و پرورش یک آسیب است. ما باید قبل از اینکه طرحی بنویسیم یا امضایی جمع کنیم این موضوع را در آموزش و پرورش حل کنیم تا اجازه ادامه تحصیل به فرهنگیان داده شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: یک فرد فرهنگی که کل حقوقش زیر دو میلیون تومان است اگر با داشتن یک مدرک تحصیلی بالاتر 50 هزار تومان به حقوقش اضافه شود اتفاقی در عالم نخواهد افتاد و لازم است دولت به این مساله توجه جدی نشان دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام خدمت نماینده محترم بروجرد برادر بزرگوار عباس گودرزی
چند سالی با زحمت و هزینه های سر سام آور دانشگاه و فشار کاری در اداره حال مدرک گرفتیم و مدرک تحصیلی اعمال نشده بنده قبل از بخشنامه یا مصوبه دولت دانشجو بودم که اگر قبل شروع درس در دانشگاه می دانستم که بخشنامه اینچنین در آینده می آید به هیچ عنوان ادامه تحصیل نمی دادم لذا خواهشمندم در مجلس مطرح نمایید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها