بازدید 2849

تصادف مرگبار اتوبوس ولوو با تريلي

کد خبر: ۶۳۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 16 October 2016
رييس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا از تصادف مرگبار اتوبوس ولوو با تريلي دانگ فنگ در سيستان و بلوچستان خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ نادر رحماني در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: حوالي ساعت 3:30 بامداد ديروز يک دستگاه اتوبوس مسافربري بنز در کيلومتر 20 محور فاروج- قوچان در حال حرکت بود که ناگهان از مسير خود خارج شده و در پي اين حادثه 15 تن از مسافران دچار مصدوميت سطحي شدند.
 
وي علت خروج اتوبوس بنز از مسير را عدم توجه راننده به مسير مقابل در پي خستگي و خواب آلودگي‌اش اعلام کرد و گفت: اين اتوبوس 40 مسافر داشت.
 
رييس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا از وقوع تصادفي ديگر در استان سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت:‌ حوالي ساعت 4:30 بامداد ديروز نيز تصادف ميان اتوبوس ولوو و تريلي دانگ فنگ در کيلومتر 198 محور سفيدابه سبب مرگ يک تن و جراحت هفت تن ديگر شد.
 
رحماني درباره علت وقوع اين حادثه نيز اظهارکرد: کارشناسان پليس راه راننده اتوبوس ولوو را به دليل عدم توجه به جلو به ميزان 50 درصد و راننده تريلي‌دانک فنگ را نيز به علت بروز نقص فني و توقف در سواره رو به ميزان 50 درصد مقصر تشخيص دادند.
 
وي درباره وضعيت ترافيکي جاده‌هاي کشور نيز گفت: گزارش‌هاي دريافتي از مراکز کنترل ترافيک حاکي از اين است که تردد در تمامي جاده‌هاي کشور به آرامي در جريان است و مشکل ترافيکي خاص وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار