بازدید 14456

روایت پدراز تنبیه فرزندش در مدرسه

ماهِ نخستِ سال تحصیلی ۹۶-۹۵ هنوز تمام نشده که خبر تنبیه بدنیِ دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 16 October 2016
داستان تنبیه بدنی دانش آموزان این روزها به بحث داغ فضای مجازی تبدیل شده است. روایاتی که در صورت صحت می تواند آثار زیانبار جسمی و روحی را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.
 
به گزارش مهر، ماهِ نخستِ سال تحصیلی ۹۶-۹۵ هنوز تمام نشده که خبر تنبیه بدنیِ دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا می‌کند.

پیام و فیلمی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود که تعدادی دختر با لباس محلی در جنوب کرمان ادعا می‌کنند به دلیل نداشتن پول کتاب توسط مدیر خود اخراج و شلاق خورده‌اند. این فیلم و پیام در شبکه‌های اجتماعی آنقدر بازتاب دارد که مسئولان وزارت آموزش و پرورش واکنش نشان می‌دهند و به شدت این فیلم و پیام را تکذیب می‌کنند.

این ماجرا انتقادهای زیادی را روانه نظام تعلیم و تربیت کشور می کند و گرچه واقعا به نظر می رسد حرف مسئولان در این مورد درست است و افرادی درصدد تخریب مدیریت آموزش و پرورش هستند، اما داستان تنبیه بدنی دانش آموزان، روایت محالی نیست و حتی اگر کم، اما همین میزان نیز برای نظام تعلیم و تربیت زیاد و غیرقابل پذیرش و در بسیاری موارد غیرقابل جبران است.

هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته که پدر و مادری اقدام به انتشار تصویری از فرزندشان در فضای مجازی می‌کنند؛ فرزندی که گوشهٔ سرش ضربه خورده است. آنان مدعی می‌شوند که فرزندشان را یک معلم تنبیه بدنی کرده و به این روز انداخته است.

با پیگیری خبرنگار مهر، پدر محمد پارسا دانش آموز تنبیه شده در مدرسه با ابراز تاسف و ناراحتی شرح ماجرا را اینگونه روایت می‌کند و می‌گوید: روز یکشنبه ۱۸ مهرماه، هنگامی که پسرم به مدرسه می‌رود، ساعت اول کلاس درس، معلم به یکی از دانش آموزان می‌گوید که از روی کتاب بخواند، یکی دیگر از دانش آموزان شیطنت می‌کند، باعث می‌شود که وقفه‌ای در روخوانی دانش آموز پیش آید. به گفتهٔ پسرم معلم آن دانش آموز را از کلاس بیرون می‌برد و دست او را به سمت کتف می‌پیچاند و گردن را به سمت پایین می‌چرخاند و وقتی دانش آموز به التماس می‌افتد معلم او را رها می‌کند اما این پایان ماجرا نیست و معلم به سراغ محمدپارسا می‌آید، ۴ ضربه پشت گردنش می‌زند و او را به سمت در خروجی کلاس هل می دهد به نحوی که ضربه این معلم درشت اندام باعث می شود سر دانش آموز به چارچوب در بخورد و بشکافد و سپس معلم در کلاس را بدون توجه به وضعیت پسر می‌بندد.

وی ادامه می‌دهد: پسرم هنگامی که می‌بیند از سرش خون می‌آید به دفتر مدیر مدرسه می‌رود و می‌خواهد به مادرش زنگ بزند که مسئولان مدرسه به او می گویند به مادرت بگو پایم گیر کرده و به زمین خورده‌ام. پس از حضور همسرم در مدرسه و اطلاع بنده از ماجرا، من نیز خود را به مدرسه می رسانم و متوجه می شوم که حتی معلم بعد از ساعت کلاس نیز توجهی به وضعیت فرزندم نکرده است. قبل از حضور من، مدیر، معلم را به دفتر می‌کشاند و معلم خاطی می‌گوید، محمد پارسا خودش به در خورده است، اما پس از اینکه صحبت‌های محمد پارسا و مادرش را می‌شنود، می‌گوید، من زدم اما سرش به در خورد و این معلم هنگامی که متوجه می‌شود بنده می‌خواهم به مدرسه بروم مدرسه را ترک می‌کند.

پدر این دانش آموز با بیان اینکه فرایند درمان را طی کردیم و سپس به پزشکی قانونی مراجعه و شکایت کردم، ادامه می‌دهد: پس از آن به آموزش و پرورش منطقه ۹ رفتم و از تنبیه دانش آموزان شکایت کردم، مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه ۹ نیز ابراز تاسف کردند و ۲ تن از مسئولان آموزش و پرورش ما را در بیمارستان همراهی کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به جمجمه پسرم آسیبی نرسیده است، می‌گوید: پسرم سلامت جسمانی خود را بدست آورده اما از لحاظ روحی آشفته است.

پدرِ محمدپارسا با یادآوری اینکه مسئولان مدرسه به عیادت پسرم آمدند و گفتند معلم می خواهد برای عذرخواهی به خانه ما بیاید اما ما نپذیرفتیم، گفت: برای بار دوم که مسئولین مدرسه به خانه ما آمده بودند، معلم را نیز با خود آوردند و او ادعا می‌کرد که برای اولین بار است که دانش آموزی را تنبیه می‌کند که پسرم یادآوری کرد همان روز و پیش از او یکی دیگر از دانش آموزان را نیز تنبیه کرده بود.

وی می افزاید: نباید در مدارس حتی یک دانش آموز تنبیه شود و بنده شکایتم را پیگیری می‌کنم.

 وزارت آموزش و پرورش به مسئله تنبیه بدنی حساس است


در این ارتباط، علیرضا کمره ای می گوید: تنبیه دانش آموزی در مدارس، منطقی و قابل توجیه نیست و وزارت آموزش و پرورش نیز به این مسئله حساسیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اگر اهمالی صورت گیرد با کسانی که مرتکب تنبیه شده باشند حتما برخورد صورت می گیرد.

در همین راستا یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از آغاز تحقیقات در خصوص گزارش های رسیده از تنبیه بدنی دانش آموزان در روزهای اخیر در سه استان خبر داده و گفته است، در صورت تایید صحت این اخبار با عوامل این اتفاقات برخورد خواهد کرد.

ماجرایِ محمدپارسا پایانِ ماجرای تنبیه‌های بدنی در نخستین ماهِ سال تحصیلی نبود. در همان روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیرآباد بمپور توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرار می گیرد و به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری می‌شود و تحت درمان قرار می‌گیرد.

در پیِ این رخداد مدیر این مدرسه تعلیق و معلم خاطی نیز به هیئت رسیدگی به تخلفات احضار می شود. «فریدون دامنی» رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور نیز از سمت خود استعفا می کند. روایات مطرح شده، تنها گریزی به ماجراهای رخ داده در نخستین ماهِ سال تحصیلی بود. گرچه شاید این پایانِ ماجراها نباشد و آن ضرب‌المثل معروف در این باره صدق کند که «سالی که نکوست از بهارش پیداست»؛ اگر این‌چنین باشد شاید مدارس دیگر جای امنی برای دانش‌آموزان نباشند.

البته این امید می رود که با رسانه ای شدن این موارد، مسئولان آموزش و پرورش دست به کار شوند و با اندیشه و برنامه وارد عمل شوند و اینگونه ماجراها را ریشه کن کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۶
باید مجلس تصویب کنددر تمام مدارس ودر تمام نقاط آن دوربین مداربسته قرار دهند
پاسخ ها
اروجعلی ببرزاده
| United Kingdom |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
یکی می مرد ز درد بی نوایی، یکی می گفت خانم زردک می خواهی؟

یارو داره توی کپر کلاس برگزار می کنه، شما می فرمایید دوربین مدار بسته!؟
روز اول مدرسه مدیر چنان کتکی به یکی از بچه های مدرسه زد که ما معلمین از فرط ناراحتی به ایشان اعتراض کردیم که اولا" چرا تنبیه و درثانی چرا اینقدر شدید ؟
جالب پاسخ مدیر بود که گفت باید روز اولی بچه ها ببینن چه برخوردی دارم تا بترسن یا به عبارتی همان کشتن گربه دم حجله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
وای به حال کشوری که مدیر چنین تفکری داره وای به حال کشوری که معلمین این ماجرا را دیدند و فقط به یک اعتراض ساده اکتفا کردند
من بودم اون معلم رو نابودش میکردم
برای حل این نوع مشکلات بهتر است هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش در مراحل تحقیق و مصاحبه به جای معیارهای دیگر به سلامت روانی معلمین دقت کند
این معلمها از نسلی هستن که توی مدرسه تنبیه شدن چطور انتظار دارین الان به تنبیه اعتقادی نداشته باشن (این خانه از پایبست خراب است)
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
به این دلیل که انسان شعور دارد . دوبار که اخراج بشوند دیگه یادشان می رود که چجوری بزرگ شدند.
هیچکس به هیچ معلمی حق نمیدهد تحت هیییچ شرایطی دستش را روی محصلی بلند کند.کسی که دچار ضعف اعصاب و کم طاقتی است لزومی ندارد پیشه آموزگاری را که مستلزم صبر و شکیبایی و لطافت طبع است انتخاب کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
احسنت.
در دبستانی که فرزند من تحصیل میکند مکررا ناظم با شلنگ در حیاط و راهرو بچه را تنبیه بدنی می کند و معلم نیز در کلاس به غیر از تنبیه بدنی اقدام به فحش و ناسزا گویی میکند .
این مورد در صورت صلاحدید قابل پیگیری است
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اقا من اگه جای شما بودم میدونستم با اون ناظم چیکار کنم شما شل گرفتی
وقتی معلم تأمین مالی نباشد؛ وقتی برای معلم که با این حقوق ناچیز باید اجاره منزل بدهد، خرج زندگی بدهد و ... دیگر اعصابی باقی نمی ماند تا با بچه های امروزی به صورت مطلوب رفتار نماید. وقتی معلم می بیند که مدیری با حقوق نجومی نصف سابقه نصف سواد نصف ... دارند دیگر اعصاب برای تعلیم و تربیت بچه ها ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
مطمئنا اوضاع معلمان از سایر کارمندان علی الخصوص کارمندان بخشهای خصوصی خیلی بهتره
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اگه از درامدش راضی نیست می تونه شغلش رو عوض کنه
ناشناس
| United States |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
می تونه شغل معلمی را رها که و بذه سراغ شغل نون و آب دار.مشکل اینجاست که معلمان تن کار کردن ندارند و به تنبلی عادت کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
نتیجه: اعصاب نداشتن توجیهی برای هر رفتار خشن در مورد دیگران است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
ناراحتي برو يك شغل پردرآمد پيشه كن. كسي اجبار نكرده.
بنده دبير نيستم ولي يه سوال دارم اگر دانش آموزي بي انظباتي كرد طبق قانون چيكار بايد كرد غير از تنبيه بدني چه عامل بازدارنده اي وجود دارد فقط خواهش ميكنم از قانون تنبيه دانش آموز خاطي بگوئيد نه از تعليم وتربيت منظور از تنبيه غير از تنبيه بدني است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
آقای محتر م 1-منظور شما بی انظباطی بود دیگه؟2- امثال شما هستند که به هرکس اجازه بی احترامی می دهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
اگر دبير بوديد انضباط رو درست مي نوشتيد!
ناشناس
| Australia |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
مجازات های متناسب با خطا.و خیلی هم جدی. اما طبق قاتون و نه احساسات لحظه ای. مثلا اخراج از کلاس ، کم کردن نمره، در مواردی اخراج موقت از مدرسه و خلاصه تنبیه هایی که متخصصان تربیت باید طراحی کنند و اعلام کنند تا همه طبق همین ضوابط تنبیه کنند و بتوانند از تنبیه اعمال شده دفاع کنند.
ناشناس
| United States |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اخراج از کلاس، اخراج از مدرسه
به ناشناس 14:49
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
نه عزیزم منظورش بی انضباطی بوده
سواد عمومی تو مملکت بیداد می کنه
elaheh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
انظباط نه انضباط . بعدش شما اگه دبیر بودی دفعه اول ببخش و بگو دیگه تکرار نشه اگه دوباره اون کارو تکرار کرد از او نمره کم کن
معلم هنوز سرکارش است؟!
رسانه ملی یعنی تلگرام یعنی شبکه های اجتماعی نه صداوسیما
امروز هیچ چیز از چشم تیزبین شبکه های مردمی اجتماعی پنهان نمی ماند برای همین برخی سیاست ورزان و دولتمردان و ... خواهان بستن این فضاها هستند
امروز هرفساد اخلاقی و مالی و .... بلافاصله برملا می شود و از اینکه بعد از سالیان مردم صاحب رسانه شدند خوشحالم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
احسنت
آخه معلمی که کل فکر و ذهنش درگیر اینکه چه جور پول اجاره خونه و دخل و خرج رو تنظیم کنه چطور می تونه حوصله شیطنت های دانش آموزان رو هم داشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خوب مجبورش که نکردن معلم باشه. بره سراغ یه شغل دیگه. این مشکلاتی که شما گفتین واسه همه هست.
خداوند لعنتشان کند لطفا پدر گرامی این موضوع را تا اخر پیگیری کنید و علاوه بر تنبیه ای که اموزش و پرورش برایش قرار میدهند خود شما هم یه ضربه ی فنی بهش بزنید تا بفهمه که زورش به بچه ای رسیده هنر نکرده لطفا حتما تنبیه شخصی را فراموش نکنید
پاسخ ها
elaheh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
واقعا احسنت
یک مورد مسخره : مدسه ش سیدی 2 بند انزلی از یک دانش آموز کلاس اول درخواست کلاسور برای تشکیل پرونده از اولیاش میکنه جالب اینجاست که پدر این دانش آموز یک بی سواد کارگر بیش نیست......!!!!!!!
چه عجب جرأت کردید در مورد معلم ها بنویسید
معلم ها را هم نقد کنید، چیزی که از بچه هایمان می شنویم خیلی بدتر از این حرف هاست البته نه از نظر تنبیه بدنی بلکه از نظر پایین بودن سطح علمی شان و یا نداشتن تبحر در برخورد با بچه ها
درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
اگر شعر را مینویسید لطفا درست بنویسید

چوب معلم ار بود زمزمه محبتی
جمعه به مکتب آورد طفل گریز پا را
سهراب سپهری می گوید دانش آ»وز برای اینکه باید تنبیه شود.
شما که عهده دار نشر فرهنگ هستید ... نباید یکطرفه به سمت قضاوت بروید .... بله بچه سرش شکسته و خون اومده و جای تاسف داره ...ولی از این هم غافل نشوید که باید پای حرف ها و درد دلهای معلم هم بنشیند... متاسفانه با این نگرش که جامعه نسبت به معلم داره و از این ور بی توجهی مسئولین به مقام معلم دیر نیست اون روزی که فاجعه ای رخ دهد و کسی نتواند جمعش کند کما اینکه هنوز هم آثار بی توجهی به آموزش و پرورش هویداست و از نابه هنجاری های جامعه همه چیز مشخصه....
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
دو بجث جدا و البته مهم هستند این ها .
انتخاب بی ضابطه معلم برای آموزش فرزندان و امیدهای اینده این کشور، عدم رسیدگی به وضعیت و معاش معلمان نشانه چیست؟
گر چه تنبیه بدنی را اصلا تایید نمی کنم اما خود را باید جای معلمی نیز گذاشت که حدود 30 دانش اموز را باید مدیریت و کنترل کند آن هم اغلب کسانی که پدر و مارد در کنترل یک نفرشان مانده اند. مشکل تنها فرد معلم نیست. والدین به تربیت فرزندانشان باید توجه کنند
من مادری هستم که پسرم بی آنکه بدانم درگیر شکنجه های روحی و جسمی و حبس در زیر زمین دبیرستان بود.البته سالها بعد این موضوع را متوجه شدم. او پس از دبیرستان دچار اعتیاد شد که خدا را شکر از آن بیرون آمد ولی اکنون مدام دچار حملات شدید اضطرابی می شود. این دبیرستان بعدا تعطیل شد اما مشکل پسر من گمانم تا آخر عمرش ادامه داشته باشد و کاری جز نفرین کردن آن مدیر دبیرستان از من برنمی آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
کاش در همان دوره به روحیه فرزندتان دقت می کردیدو کاش به فرزندتان مهارت ابزار احساساتش را یاد می دادید. متاسف شدم خیلی
عدم توجه به وضعیت معیشت و کرامت معلمان باعث می شود جذاببت این شغل برای نخبگان کاهش یابد و افرادی وارد وارد این شغل شوند که لیاقتش را ندارند.
همین افراد نیز باعث می شوند که کرامت معلم در دیدگاه مردم پایین بیاید.
این چرخه تا جایی ادامه پیدا می کند که جامعه به انحطاط کامل برسد.

از طرف یک معلم
رتبه 12 کنکور دکتری برق و دانشجوی دکتری (سراسری)
حقوق 1.4 میلبون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
چون دکتری داری باید بچه بزنی، اگه جرات داری برو باباش رو بزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خرخونی هنر نیست
واقعا اگه براي فرزند من همچين اتفاقي بيفتد خودم اعمال قانون ميكنم به سبك خودم ، تا درس عبرتى براى همه معلم نماها شود!!!
گشتن به دنبال اینکه چه عاملی باعث بروز این وقایع میشود خیلی پیچیده نبوده و نیاز به بررسی و تحقیق و جلسه ندارد . نفس عمل دانش آموز شیطنت است که افراد پا به سن گذاشته هم این دوران را سپری کرده اند لکن این شیطنتها باید مدیریت شود معلم کادر آموزشی مدرسه اگر نتواند اینکار را انجام دهد باید به مسئولیتشان شک کرد. بخش دیگر به عملکرد اموزش و پرورش در استخدام دبیران و معلمان بر میگردد. طبق قانون معلمان باید از سلامت روان ، تسلط به دروس اموزشی و نداشتن لهجه برخوردار باشند. بنابراین وقتی به زعم یکی از مسئولین محترم اموزش و پرورش البته مربوط به سالهای قبل بر میگردد هرکس که از هر جا رانده شد حتی اگر سلامت روانی نداشته باشد و به امر معلمی اشتغال ورزد نتیجه اش همین میشود که متاسفانه شاهد این چنین فجایعی خواهیم بود.
ای آقا: این روزا داستان بر عکس شده. معلم و استاد حق ندارند در مورد درس و تکلیف بپرسند. احترام که مپرس
به عنوان معاون مدرسه متوسطه که ۴۵۰ دانش آموز داردباید عرض کنم که آیین نامه اجرایی مدرسه برای تنبیه دانش آموزان مراحل نامشخصی درنظر گرفته که اصلا اجرایی نیست.۱.تذکر شفاهی خصوصی ۰۲تذکرشفاهی درجمع۰۳تذکرکتبی۰۴احضارولی۰۵تعویض کلاس ۰۵تعویض مدرسه ۰۶اخراج باتایید اداره.می بینیم برای دانش اموزان بی ادب وخاطی تا این مراحل طی شود سال تحصیلی هم تمام شده وراهی برای مدرسه باقی نمانده.درضمن پیشرفت وتوسعه مدارس دولتی رشد منفی داشته وهمان امکانات دهه چهل وپنجاه یعنی کلاس خشک وخالی به میزهای شکسته ویک وایت بورد به جای تخته سیاه ودیگه هیچ...درعوض جامعه اینهمه پیشرفت کرده وانواع سرگرمی وفضای مجازی و....قطعا دانش اموزان امروز نمی توانند درکلاسی باامکانات ۳۰سال پیش بنشینند وتمام ناهنجاری ها ازاین ناشی می شود ومعلم بی چاره وبی اختیار.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
شما به عنوان معاون مدرسه چه پیشنهادی در مورد مراحل تنبیه یک دانش اموذ متخلف دارید؟
خوب وقتی یک نفر را به خاطر 50 هزار تومان زورگیری یک هفته در میدان دار میزنند و عده کثیری برای مشاهد می ایند و یا یک فقیر را به خاطر دزدی دست قطع میکنند نباید انتظا این موارد جزئی را نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
گل گفتی. این اجتماع اصلن یک دست نیست. سطح خشونت را می برند بالا . بعد می گویند چرا حساسیت مردم تو خشونت کم شده.
پدر گرامی خواهش می کنم از موضع خود پایین نیاین
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
بقیه مادران و پدران هم بپیندید.
مقصر شما رسانه ها هستید .
معلم ها را کشتن چیزی نگفتید
زدند......... ......نگفتید
اضافه کن به این مسائل تعداد40دانش آموز را که همه توقع دارند معلم هم روانشناس و.........................باشد
برید ببینید چه ابزاری به معلم برای کنترل دانش اموز داده اند که طلبکار هستند شما رسانه ای های برید ببینید که تعدا دانش آموزان در کشورهای ضعیفتر از ما چقدر است اروبایها ؛ بیش کش بعد بیایید این قدر نقد جانبدارنه بکنید تا....خواهشا همه معلمها را به یک چشم نبینید این قدر به سر آموزش .فرهنگ و اینده این کشور نزنید ضمنا شما هم دست برورده ما هستید منصفا نه و با عدالت بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
با اين عصبانيت و روان پريشي اي كه نوشتي واي به حال دانش آموزان
در این جامعه تخریب معلم و جوسازی علیه آن امروزه رایج شده است شما در جامعه ای عقب مانده انتظار برخورد های جوامع متمدن را دارید و متاسفانه به دلیل نبود قوانین علیه دانش آموزان متخلف عملا معلم خلع سلاح شده و این کار عدم حمایت از معلم در برابر دانش اموزان بی انظباط اقدام عمدی از سوی حاکمیت در جهت کم اعتبار و کم ارزش کردن معلم در افکار عمومی است که معلم برای دانش آموزان الگو قرار نگیرد آیا برای دانش آموزان خاطی قوانینی هست بلی هست ولی این قوانین به قدری کودکانه و به جوک شبیه هست که دانش آموز خاطی هر کار زشتی را انجام می دهد تا روال قانونی طی شود سال تحصیلی تمام می شود اهانت و کشتن معلم در مدرسه را هم باز تاب دهید که با این افراد چه کردند از فداکاری معلمان در دادن اعضای بدنشان به دانش آموزان هم بگید پس به نتیجه می رسیم عمدا با این موارد تخلف کوچک قصد بزرگ نمایی و کوبیدن معلمان در افکار عمومی برای رسیدن به اهداف شیطانی را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
می بخشین لفظ عقب مونده که فرمودین شاید در مورد جامعه معلیمین که شما هم یه نمونش هستین مصداق داشته باشه (همونطور که از ادبیات زشتتون مشخصه) اما مطمئنا در مورد دانش آموزان و اولیای اونها مصداق نداره. از قدیم گفتن کافر همه را به کیش همد پندارد.
درجواب آقایی که فرمودند به عنوان معاون مدرسه چه راهکاری دارم عرض شود متاسفانه درسال های اخیر مدارس کلا فراموش شده.باید نهضتی درسطح ملی تشکیل شودتاکل ساختار اموزشی متحول شود.تزریق بودجه وشاداب نمودن وتجهیز مدارس به امکانات ورزشی تفریحی وهوشمند نمودن کلاس ها برگزاری دوره های ضمن خدمت روانشناسی و...برای معلمان و...
. در صفحات مجازی نقل از خانم مرکل شد راست یا دروغش را نمیدانم ولی میگویند وقتی از او پرسیدند چرا حقوق معلمین اینقدر بالاست پاسخ میدهد که چطور انتظار داری کسی که به همه جامعه از جمله پزشک ومهندس تعلیم میدهد حقوقش از انها کمتر باشد.اگر جامعه ای پیشرفت میکند وانسان مفیدتحویل ان میشود به آموزگاران خوب در زمینه های مختلف مدیون است وبر عکس ان در جامعه ای که آموزش مناسب نباشد حتما رو به انحطاط خواهد رفت.کار معلم در تنبیه بدنی دانش اموز زشت بود اما کسانی کار معلمین را زیر سوال بردند که اگر به خودشان فقط دو بچه بازیگوش (نه بیست تا وچهل تا) بدهند وبگویند چهار ساعت اینها را سرگرم کن (نه آموزش بده)حتما بعد از دو روز فرار خواهند کرد.در این نظرات فقر فرهنگی ملاحظه میشود وبیخود نیست که جامعه ای با داشتن نظرات اینچنینی باید وبحق جهان سوم باشد.
و در آخر یادتان نرود همه از زیر معلما البته دستشون اومدید بیرون....
معلم با ماهی یک میلیون تومن بیاد به دانش آموز نمای زبان نفهم بالاتر از گل هم نگه مگه میشه مگه داریم
معلم با ماهی یک میلیون تومن بیاد به دانش آموز نمای زبان نفهم بالاتر از گل هم نگه مگه میشه مگه داریم
اولیای دانش اموزان بی ادب و بی انضباط را جریمه مالی کنید تا مدرسه مجهز به وسایل کمک اموزشی بیشتری شود در بعضی از مدارس جواب داده
من بخاطر رفتار دبیر جبر در دبیرستان ترک تحصیل کردم به همین خاطر از معلمها متنفرم
ای کاش در دوران تحصیل امثال من هم این همه پیگیری بود سالهای دهه ۶۰ تنبیه بدنی از اصول تدریس بود و هر معلمی صاحب سبکی بود در. نوع تنبیه فیزیکی خیلی دوست داشتم مدیر دوران ابتدایی خود را ببینم و چنان کشیده ای نثارش کنم تا بداند. دردی که کودک ۱۰ ساله از خوردن کشیده از مرد. ۳۰ ساله میچشد چه قدر آزار دهنده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها