بازدید 25245
۱

تمدید مهلت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

کد خبر: ۶۳۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 14 October 2016
رئیس مرکز آمار ایران گفت: رکورد مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی با ثبت نام 60 هزار خانوار در هر ساعت شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امیدعلی پارسا افزود: میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نسبت به روزهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و ما با هدف کاهش ترافیک اقدام به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا پایان روز سه شنبه (27 مهر) کردیم.
وی گفت: از ابتدای آغاز سرشماری اینترنتی تا امروز 15 میلیون و 115 هزار نفر معادل 4 میلیون و 472 هزار خانوار اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کردند.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: این میزان افراد و خانوارهای ثبت نام شده معادل 19 درصد کل جمعیت و 17 و نیم درصد کل خانوارهاست.

پارسا گفت: سرشماری حضوری هم از 28 مهر آغاز می شود و تا 28 آبان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت مردمی در سرشماری به عنوان یک تکلیف ملی و میهنی یاد کرد و افزود: از همه هموطنان درخواست می شود از فرصت ایجاد شده برای سرشماری اینترنتی استفاده کنند تا آمار کشور را در تراز سرشماری اینترنتی در دنیا بالا ببرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
سلام لطفازمان ثبت نام اینترنتی سرشماری را زیاد کنید اینجاروستاست مردم دیر متوجه سرشماری شدند تازه اونم من تبلیغ میکنم خیلی را خودم ثبت نام کردم اینجا کتابخونه روستایی است ممنون .آرزودارم اون یه میلیون بنام ما بیفته خرج گاز کشی کتابخونه کنم ثبت نام ما به نام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل