بازدید 10535

ایران خودرو افزایش قیمت پژو ۲۰۶ و سمند را ابلاغ کرد

در بخشنامه جدید ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۲۰۶ و سمند ال‌ایکس دوباره ابلاغ شد، هر چند زمان اعمال قیمت‌های جدید هنوز مشخص نشده است.
کد خبر: ۶۳۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 14 October 2016
در بخشنامه جدید ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۲۰۶ و سمند ال‌ایکس دوباره ابلاغ شد، هر چند زمان اعمال قیمت‌های جدید هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فارس، در ابلاغیه ایران خودرو به نمایندگی‌های این شرکت خودروساز، قیمت پژو 206 تیپ 5 با کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه بالابر برقی و یورو 4 بهینه معادل 37 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت سمند ال ایکس بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین، رینگ فولادی و یورو 4 بهینه معادل 30 میلیون و 500 هزار تومان مشخص شده است.

البته در این بخشنامه ایران خودرو آمده است که افزایش قیمت پژو 206 و سمند فعلاً اجرا نمی‌شود و زمان اجرای آنها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ایران خودرو یک بار نیز در خرداد امسال این قیمت‌ها را برای پژو 206 تیپ 5 و سمند ال‌ایکس سال به نمایندگی ها ابلاغ و اعلام کرده بود که این افزایش قیمت از ابتدای تیرماه اعمال می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد و پژو 206 تیپ 5 تاکنون به قیمت 36 میلیون و 848 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است.

همچنین در آن زمان، قیمت سمند ال ایکس سال بنزینی مالتی پلکس در آن زمان 30 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده بود که قرار بود این قیمت از تیرماه اعمال شود، اما این اتفاق نیز عملی نشد.

رفت و آمد قیمت جدید برخی محصولات ایران خودرو در ابلاغیه‌های این شرکت خودروساز به نمایندگی‌های فروش در حالی اتفاق افتاده که قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته بود.

ایران خودرو افزایش قیمت پژو ۲۰۶ و سمند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس