بازدید 2772

کره‌10نفره سومین شکست قطر را رقم زد

هو هونگ مدافع کره‌جنوبی با اخراج در دقیقه 66 تیمش را 10 نفره کرد و بازی مقابل ایران را از دست داد.با این نتیجه قطراز کورس صعود به جام جهانی خارج شد اماخطر این تیم برای ایران بیشترشد.
کد خبر: ۶۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 06 October 2016
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در دیدار مقابل قطر به پیروزی رسید و موقتا در صدر گروه A بالاتر از ایران و قطر قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 روسیه و در هفته سوم از گروه A، کره‌جنوبی در سوون میزبان قطر بود و این دیدار با برتری سه بر دو کره‌جنوبی به پایان رسید. در این دیدار قطری‌ها با نتیجه دو بر یک پیش افتادند اما در ادامه نتیجه به نفع کره‌ای‌ها رقم خورد.

گلزنان بازی: یئونگ کی دقیقه 11، ون جی 55 و مین سون 58 برای کره گل زدند و حسن خالد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 و سباستین سوریا در دقیقه 45 برای قطر گلزنی کردند.

ضمن اینکه هو هونگ مدافع کره‌جنوبی با اخراج در دقیقه 66 تیمش را 10 نفره کرد و بازی مقابل ایران را از دست داد. شاگردان اشتلیکه با این برد 7 امتیازی شدند و موقتا در صدر قرار گرفتند. قطر هم بدون امتیاز در قعر این گروه جا خوش کرده است.

بااین نتیجه قطرازکورس صعودبه جام جهانی خارج شد. اماخطراین تیم برای ایران بیشترشد. چراکه دردوره گذشته نیزپس ازآن که دست شان ازصعودبازماند،درروزآخردست به تبانی باازبکستان زدندوباراهی کردن تیمی جوان به تاشکند۵_۱یعنی دقیقابه اندازه آن چه که برای تفاضل گل درصورت مساوی ایران باکره نیازداشت،شکست خوردندوراه رابرای ازبک هابازکردندکه پیروزی غیرمنتظره ایران درسیول نقشه شوم آنان رابرآب کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار