بازدید 3142

نفت اوپک بر خلاف برنت افزایش یافت

نفت خام اوپک با افزایش قیمت به رقم 44 دلار و 63 سنت رسید.
کد خبر: ۶۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 05 October 2016
به گزارش «تابناک اقتصادی» در بازارهای جهانی معاملات نفت خام، بر اساس آخرین قیمت ها، هر بشکه نفت خام پایه آمریکا WTI و برنت افت قیمت را ثبت کردند. بر اساس این گزارش هر بشکه نفت خام پایه آمریکا WTI با کاهش 8 سنت نسبت به روز قبل به قیمت 48 دلار و 59 سنت معامله شد. همچنین هر بشکه نفت خام برنت نیز با کاهش 5 سنت نسبت به روز گذشته، با 50 دلار و 78 سنت قیمت گذاری شد. 

در این بازار، بر خلاف دو نوع نفت بیان شده، نفت خام اوپک روندی خلاف آن دو در پیش گرفت و با افزایش قیمت همراه بود. بر اساس این گزارش هر بشکه نفت خام اوپک با افزایش 29 سنت نسبت به روز قبل به قیمت 44 دلار و 63 سنت فروخته شد.

تاماس وارگا، تحلیلگر اتحادیه اویل پی‌وی‌ام در لندن در  رابطه با این کاهش قیمت ها گفت: «کاهش قیمت امروز نباید تعجب انگیز باشد چراکه تولید لیبی در حال افزایش و صادرات ایران نیز در مسیر افزایش است. به این موارد این را نیز اضافه کنید که دلار در حال تقویت است و شما مجموعه‌ای از عوامل کاهشی را دارید.»

به گزارش رویترز، اکنون، تمرکز بازار به پایان نوامبر زمانی‌که اوپک در مورد سقف تولید هر کدام از اعضا تصمیم‌گیری خواهد کرد، تغییر جهت داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها