بازدید 6211
واکنش

افشاگری عابدینی از تخلفات سازمان لیگ

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر می خواستم اعمال نفوذ کنم تیم خودم سقوط نمی کرد.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 03 October 2016
امیر عابدینی می گوید تخلفاتی در حال رخ دادن است و او این تخلفات را می بیند اما تاج سرش خیلی شلوغ است و نمی توان مشکلاتی که وجود دارد را یک شبه حل کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، امیر عابدینی درباره برخی شایعات مبنی بر اعمال نفوذ وی جهت اضافه کردن یک تیم (شهرباران تهران) به لیگ دسته دوم اظهار داشت: تیم فوتبال شهرباران سال گذشته در چه رده ای فعالیت می کرد؟ آیا غیر از این است که این تیم سقوط کرد به دسته دوم. پس نتیجه می گیریم که این تیم دسته 3 نبوده و در دسته 2 باید بازی می کرده است اما اینکه چرا این تیم از گیلان به تهران منتقل شد باید توضیح بدهم که استان گیلان اعلام کرد که ما این تیم را نمی خواهیم چون دو تیم داریم و همین دو تیم برای مان کافی است.اینگونه شد که سهمیه خود را منتقل کردند زیرا اعلام کرده بودند که قصد انحلال تیم را دارند. سپس دو نفر تیم را در اختیار گرفتند و به تهران آوردند و در واقع اجازه ندادند این تیم از بین برود. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده نه مسوولیتی در تیم فوتبال شهرباران تهران دارم و نه به دنبال کار آنها هستم. حالا همان افرادی که بنده با مصوبه های خلاف قانون شان مقابله کردم این شایعات را به راه می اندازند. شما اگر می خواهید در این زمینه بررسی کنید، بروید بپرسید تیم زاگرس یاسوج پارسال کجا بود و امسال چگونه وارد جدول لیگ دسته دوم شد. 

عابدینی بیان داشت: این موضوعات را به راه می اندازند تا صورت مساله را پاک  کنند ضمنا این رفتارها به این دلیل است که بنده صورت جلسه غیرقانونی آقایان را امضا نکرده ام. قصدشان این بود که تیمی از سمنان را بیندازند و یک تیم از جویبار را اضافه کنند. من مقابل این مسایل ایستادم و مخالفت کردم و  حالا می خواهند انتقام بگیرند.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: شما می توانید از آقای شهبازی و از آقای بهروان مصوبه ای را که مورد نظر من است بخواهید و خودتان قضاوت کنید. این آقایان خودشان مصوب کردند که تیم های لیگ 2 بیش از 36 تیم نباشد اما حالا تعدادتیم ها به عدد 37 رسیده است لذا می خواهند با فرافکنی و دروغ کارهای خودشان را پوشش دهند. امیر عابدینی اگر می خواست سوءاستفاه کنند اجازه نمی داد تیم فوتبال داماش سقوط کند.شما بروید و بپرسید درمدت زمانی که بنده  مسوولیت دارم آیا یک بار شده است که با یک داور سلام و علیک کنم یا براساس منافع تیم خودم خواسته ای نامعقول را بر زبان بیاورم. ما سه نفر عضو هیات رییسه سازمان لیگ بودیم که تیم های هر سه نفرمان سقوط کرد. نیروی زمینی تیم تیمسار حسن پور بود که سقوط کرد، مس کرمان تیم آقای حاج جعفری بود که سقوط کرد و بنده هم تیمم داماش بود که آن هم سقوط کرد. 

وی افزود: متاسفانه آدم هایی دست به این خبرسازی ها می زنند که نزدیک خودمان هستند و یک نفر آنها همین جا کنار دست من نشسته است. 

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از حرف های چند هفته قبل که  گفته بود در سازمان لیگ تخلفاتی صورت می گیرد همین مسایل بوده است، بیان داشت:بله. این اتفاقات رخ می دهد و بنده چون برابر خواسته های آنها ایستادگی کرده ام حالا کاسه و کوزه ها را می خواهند سر من بشکنند. 

عابدینی در پایان در جواب به این پرسش که چرا مسایل را با مهدی تاج در میان نمی گذارد گفت: این بنده خدا از روزی که آمده موضوعاتی چون بلیت فروشی ، جیووا، کی روش، تیم ملی، تبلیغات محیطی، استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، فوتسال، تیم نوجوانان، رای گیری فیفا و ... مقابلش قرار دادند و هنوز مجالی پیدا نکرده تا به این مسایل بپردازد. دیروز 5 صبح به جلسه رفت و بعد ازظهر برگشت. امروز 5 صبح به کرمانشاه رفت و آخر وقت برمی گردد. فردا هم جلسات پشت سر هم دارد لذا انصاف نیست که در این شرایط انتظار داشته باشیم همه مسایل را یکجا حل کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل