بازدید 8119
۷

جزئیات جدید از علت مرگ دختر جوان در ایستگاه مترو

کد خبر: ۶۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 03 October 2016
جزئیات جدیدی از حادثه مرگبار مترو شادمان منتشر شد.

به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته دختر 31 ساله‌ای در ایستگاه مترو شادمان هنگام ورود قطار به ایستگاه دچار سانحه شد و سرش با قطار برخورد کرد.

پس از این حادثه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما ساعاتی پس از این حادثه، وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه مراتب از سوی ماموران 118 ستارخان به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که بازپرس امور جناحی تهران دستور تحقیقات درباره این حادثه مرگبار را صادر کرد.

بررسی اولیه از این حادثه نشان می‌دهد که به احتمال زیاد متوفی براساس ازدحام جمعیت دچار سانحه شده و سرش با قطار برخورد کرده است، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
من هنگام حادثه در ایستگاه بودم. ساعت 6.10 دقیقه اتفاق افتاد. رخداد حادثه به علت ازدحام نبود. به نظرم چیزی از وسایل او به داخل ریل افتاده بود چون چند ثانیه قبل یکی از ماموران مترو داشت سعی می کرد چیزی را از داخل ریل بیرون بیاورد. به نظرم اون خانم حواسش نبود. نکته قابل توجه اینکه اورژانس 33 دقیقه بعد و در ساعت 6.43 دقیقه بالای سر او حاضر شد!! عملکرد اورژانس باعث تاسف است.
چندبن بار به ایستگا های مترو مراجعه کرده ام و می خواستم پیشناد کنم دیوار شیشه ای قطوری بین مردم و قطار ایجاد کنند و درب های آن جلو درب قطار باز شود ولی کسی نبود که حرف های مرا بشنود. آخر سر شخصی از دفتر ریاست مترو امام خمینی برگه ای به من داد و گفت پیشنهادات خود را بنویس و بده تا بررسی شود. بنده هم دست از پا درازتر برگشتم!
مردم تو مترو هول میزنند و از سر و کول همدیگه بالا میرن
مثل قطار ندیده ها هجوم میبرند به طرف درها
این هم آخر و عاقبت استفاده از وسایل نقلیه عمومی
من اونجا بودم دختره دستبندش افتاده بود و یکی از مامورها داشت ورمیداشت قطارها دو پشت هم داشت وارد ایستگاه میشد که یکی رد شد و یکی داخل تونل منتظر رفتن قطار دوم بود قطار اول که رفت با زمان کمی قطار دوم اومد تو ایستگاه که متاسفانه خرد به سر خانم ، خون زیادی از سر دختر رفت یکی از مسافران که ظاهرا دکتر بود اونجا بود اما کسی دقیقا نمیدوست باید چیکار کنه
یه فاتحه براش بدیم
خدا رحمتش کنه
با گذاشتن حفاظ شیشه ای امنیت تا حدود زیادی برقرار میشه اما این موضوع مستلزم توقف به موقع و درست قطار در جایگاه مورد نظر میباشد که متاسفانه فکر میکنم توقف بسیار بی دقت میباشد.
من خودم هرروز از مترو استفاده می کنم . و شاهد اتفاقای بد زیادی هستم ولی فقط حوادثی که منجر به فوت میشن بازتاب پیدا می کنن. اولین کاری که باید بکنن اینه که ساع حرکت قطار ها نزدیک به هم باشه .تعداد قطار ها باید بیشتر بشن . جمعیتی که از مترو استفاده می کنن بخاطر مشکل طرح ترافیک و ترافیک خیابونا در حال افزایشه . و در نهایت اینکه یه حائل شیشه ایی گذاشته بشه . کاش یه کم به فکر جون مردم بودین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها