بازدید 4053
فوتبال اروپا

من سیتی با پپ بالاخره باخت و بد باخت/توقف دیگر منچستریونایتد

تیم فوتبال منچستر یوناتید همزمان با شکست همشهری های نیلی پوشش در خانه به مصاف استوک سیتی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یک ناکامی دیگر برای آقای خاص رقم بخورد.
کد خبر: ۶۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 02 October 2016
در هفته هفتم لیگ برتر انگلستان، شاگردان پپ گواردیولا در وایت هارت لین بالاخره شکست خوردند و تیم منچستر یوناتید هم در خانه به مصاف استوک سیتی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یک ناکامی دیگر برای آقای خاص رقم بخورد.

در این دیدار برای شیاطین سرخ مارسیال در دقیقه 70 گلزنی کرد و برای تیم میهمان آلن در دقیقه 83 زد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم تاتنهام موفق شد تا در یک دیدار تماشایی با نتیجه 2-0 منچسترسیتی را شکست دهد و یک پنالتی هم هدر داد تا ضمن 17 امتیازی شدن، فاصله اش را با سیتیزن های صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد.

در همان دقیقه یک بازی هونگ مین سون با حرکت انفرادی و نهایتا ضربه خود نشان داد که اسپرز اهداف بزرگی را در این بازی در سر دارد. دقیقه 9 بود که اریک لاملا پس از توپ ربایی از حریف در میانه میدان صاحب توپ شده، و در سمت چپ دنی رز را راه انداخت. ارسال پای چپ مدافع ملی پوش تاتنهام اما با روی پای الکساندر کولاروف جفت و جور نشد و این مدافع باتجربه به اشتباه دروازه خودی را گشود. 

سیتی زن ها که با پرسینگ شدید تیم میزبان توان به پیش رفتند نداشتند، در دقیقه 20 روی حرکت تند و تیز دله الی، در آستانه ورود به محوطه جریمه خودی این بازیکن را متوقف کردند. در این صحنه نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی تیم مهمان با کارت زرد آنتونی تیلور جریمه شد و در ادامه ضربه کریستین اریکسن با اختلاف کمی از دروازه حریف راهی خارج میدان شد. دقیقه 37 روی یک ضد حمله سریع، تاتنهام با سه نفر کارش را پیش برد. لاملا توجه مدافعان حریف را به خود جلب کرد و این دله الی بود که طی یک و دویی با سون، در موقعیتی تک به تک با براوو قرار گرفت و پیش از رسیدن اوتامندی با ضربه ای سر ضرب به سمت چپ خود، دومین گل تاتنهام را به ثمر رساند.

من سیتی با پپ بالاخره باخت و بد باخت/توقف دیگر منچستریونایتد

نیمه دوم
پس از چندین موقعیت که توسط وانیاما و سون روی دروازه سیتیزن ها ایجاد شد، در دقیقه 51 این آگوئرو بود که در یکی از معدود موقعیت های تیمش تیرک دروازه اسپرز را به لرزه درآورد؛ پاس در عمق فرناندینیو را آگوئرو در سمت چپ به زاویه موافق زد ولی لوریس به کمک تیر دروازه دروازه اش را بسته نگه داشت. در دقیقه 58 پرتاب براوو شیلیایی را وانیاما با زیرکی قطع کرد و توپ را به اریکسن رساند؛ در میان غفلت مدافعان سیه پوش، اریکسن از فاصله 25 یاردی بختش را آزمایش کرد ولی توپ در اختیار براوو قرار گرفت. 

در دقیقه 64 برخوردی در بیرون از محوطه منچسترسیتی رخ داد که داور دستور به ادامه کار داد ولی ثانیه ای بعد، فرناندینیو در محوطه جریمه خودی دله الی را با بی احتیاطی متوقف کرد، تا یک ضربه پنالتی نصیب اسپرز شود. لاملا پشت توپ ایستاد و آن را به سمت راست خود زد، جایی که براوو با شیرجه حساب شده خود توپ را دفع کرد و تیمش را در جریان بازی نگه داشت. 

دقیقه 74 پاس در عمق داوید سیلوا با ضربه پای چپ ایهه ناچو همراه شده و با واکنش لوریس دفع شد. در ادامه هر دو تیم بخت هایی برای گلزنی داشتند ولی در نتیجه تغییری ایجاد نشد تا این تاتنهام باشد که 3 امتیاز شیرین این بازی را کسب می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل