بازدید 6235
کشف سلاح و مهمات و خنثی شدن توطئه آنها در 6 ماه گذشته

گروه‌های تروریستی در تور نیروهای امنیتی ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گروه‌های تروریستی در 6 ماه گذشته در تور نیروهای امنیتی،‌ انتظامی، سپاه و بسیج افتادند و توطئه‌آنها خنثی شد.
کد خبر: ۶۲۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 02 October 2016
فرمانده نیروی انتظامی گفت: گروه‌های تروریستی در 6 ماه گذشته در تور نیروهای امنیتی،‌ انتظامی، سپاه و بسیج افتادند و توطئه‌آنها خنثی شد.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در چند روز گذشته گروه‌های  تروریستی در غرب و شرق کشور دستگیر شده‌اند اظهار داشت: روز گذشته سوالی از بنده پرسیده شد که آیا در 6 ماه اول سال گروه‌های تروریستی به مرزها ورود داشته و دستگیر شدند.

وی افزود: صحبت بنده ناظر بر 6 ماه اول سال است و نه اینکه در چند هفته گذشته؛ اما بالاخره سلاح، مهمات و وسایلی تروریست‌ها داشته‌اند که باعث اذیت و ازار برای مردم می‌شد و خوشبختانه به تور نیروهای امنیتی،‌ انتظامی، سپاه و بسیج افتادند و توطئه آنها خنثی شد؛ اینها مربوط به چند روز اخیر نیست.

اشتری درخصوص همکاری پلیس ایران با پلیس دیگر کشورها خاطرنشان کرد: از تجربیات پلیس دیگر کشورها  استفاده می‌کنیم و برخی کشورهای همسایه، منطقه و فرامنطقه‌ای مراجعه می‌کنند و وقتی از پلیس ایران بازدید می‌کنند متوجه می‌شوند پلیس چه ظرفیت و قابلیت‌هایی دارد.

وی اضافه کرد: این کشورها تقاضای همکاری با پلیس ایران در عرصه انتقال تجربه، پلیس فتا، پلیس راهور، پلیس امنیت، پلیس آگاهی و یگان ویژه را دارند که آماده انتقال این تجربیات به سایر کشورها هستیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اکنون بیش از 15 کشور با ما ارتباط دارند و با آنها کار می‌کنیم و تجربیات‌مان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

اشتری با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در ارتقای فرهنگ ترافیک گفت: با همت مسئولان و فرماندهان وقت ناجا طرح همیاران پلیس آغاز شد و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای بوده‌ایم که اگر بخواهیم به عوامل تصادفات اشاره کنیم، نیروی انسانی، خودرو و جاده از این عوامل هستند که مهمترین آن عامل انسانی است.

وی افزود: آموزش فرهنگ ترافیک در رسانه‌ها نقش موثری داشته است و رسانه پل ارتباطی مردم و پلیس بوده است؛ این فرهنگ را ارتقا می‌دهیم و از ظرفیت مردم و نهادها استفاده می‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر