بازدید 19742
۳
در دویست و هشتاد و دومین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

ارسال شوهر با 25 میلیون ریال/ انتقاد بی‌پرده حسن رحیمی از جایزه المپیکی‌اش/ بادبادک هزینه‌های دندانپزشکی را چه کسی پایین می‌آورد؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: هیچ کشوری در دنیا مانند ایران عقده "دکترشدن" ندارد؛ انتقاد تند فاطمه معتمدآریا از تلویزیون؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 02 October 2016
ارسال شوهر با 25 میلیون ریال/ انتقاد بی‌پرده حسن رحیمی از جایزه المپیکی‌اش/ بادبادک هزینه‌های دندانپزشکی را چه کسی پایین می‌آورد؟«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و هشتاد و دومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

هیچ کشوری در دنیا مانند ایران عقده "دکترشدن" ندارد
ارسال شوهر با 25 میلیون ریال
انتقاد تند فاطمه معتمدآریا از تلویزیون
انتقاد بی‌پرده حسن رحیمی از جایزه المپیکی‌اش
بادبادک هزینه‌های دندانپزشکی را چه کسی پایین می‌آورد؟


تعداد بازدید : 21

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
هزینه های دندانپزشکی درایران سرسام آوراست.سوال این است که آیاتخصص یک دندانپزشک ازیک جراح مغزواعصاب هم بیشتراست که بایددرآمداوبیشترباشدوتا20 برابرقیمت موادمصرفی خودرادستمزدبگیرد؟چاره کاراین است که دولت محترم همت کندوفقط به مدت یک سال ازهندوستان دندانپزشک واردکندتابلکه این آقایان آدمک بشن.متاسفانه نظام سلامت درایران به بیراهه رفت.نظامی که بایدحامی مردم خودمی بودکارانه های چندصدمیلیونی برای پزشکانش به ارمغان آورد که حیف است نام اکثرقریب به اتفاق آنهاراپزشک گذاشت .زیرانه ازسوادکافی دررشته خودبرخوردارند ونه برای بیمارحاضرندبیشترازدو سه دقیقه وقت بگذارند.انگارکه بعضی هاشون ازدماغ فیل افتادن وبیمارهاشون روآدم هم تصورنمی کنند.فقط به فکرخریدزمین وماشین وویلا وثروت اندوزی هستند.البته پزشکان متعهدوباوجدان هم کم نیستند.
این آقای دکتر رحیم پور ازغدی دقیقا فازش چیه؟ مخالف غربه یا موافق؟
بسم الله الرحمن الرحیم والمحصنات من المؤمنات والمحصنات من الّذین أوتواالکتاب من قبلکم ءاذاآتیتموهنّ أجورهنّ محصنین غیرمسافحین(مائده/5)
ساعت صفر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار