بازدید 3006

ترمز بایرن مونیخ در آلیانس بالاخره کشیده شد

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌ مونیخ 16 امتیازی صدرنشین است، هرتابرلین 13 امتیازی در رده دوم قرار دارد و بورسیا دورتموند 12 امتیازی قبل از بازی امشب اش جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 01 October 2016
بازی‌های ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان با توقف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برابر کلن دنبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز دوم از هفته ششم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با تساوی یک - یک برابر میهمانش کلن متوقف شد.

ترمز بایرن مونیخ در آلیانس بالاخره کشیده شد

در این بازی که آرنولد شوارتزنگر، هنرپیشه معروف هالیوودی آن را از سکوهای خانه باواریایی‌ها تماشا کرد، جوشوا کیمیچ در دقیقه 40 مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را پیش انداخت، اما آنتونی مودسته در دقیقه 64 کار را برای کلن به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند تا شاگردان کارلو آنچلوتی برای اولین بار در این فصل از بوندس‌لیگا امتیاز از دست بدهند، هرچند آنها همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها باقی ماندند.

نتایج دیگر بازی‌های هفته ششم بوندس‌لیگا 

دارمشتات 2 - وردربرمن 2

فرایبورگ یک - اینتراخت فرانکفورت صفر

هرتابرلین 2 - هامبورگ صفر

اینگولشتات یک - هوفنهایم 2

در آخرین بازی امشب از هفته ششم بوندس‌لیگا که مهم‌ترین بازی این هفته نیز هست، ‌از ساعت 20 به وقت تهران، بورسیا دورتموند میهمان بایرلورکوزن است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌ مونیخ 16 امتیازی صدرنشین است، هرتابرلین 13 امتیازی در رده دوم قرار دارد و بورسیا دورتموند 12 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی