بازدید 7247
۳
واکنش تند سرمربی استقلال به تکذیب همبازی مقیم بریتانیا

منصوریان:پیشنهادانگلیس‌دروغ‌نبود،به‌برخی‌فشارآمده!

اگر این را گفته ام پیشنهاد را داشته‌ام و برخی بهشان فشار آمده . زمانی بازیکنان ما به بوندس لیگا رفتند اما اکنون برخی می‌گویند مثل این است که مربی کشتی از انگلیس بیاوریم. شاید آنها هیچ وقت باورشان نمی شد که علی دایی به بایرن مونیخ برود
کد خبر: ۶۲۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 01 October 2016
سرمربی استقلال و جواب به شایعه دروغ بودن پیشنهادش از انگلیس: من را سال‌ها می‌شناسید دنبال بازار گرمی نیستم. اگر از شال هواداران ملوان تشکر می‌کنم از هواداران بخاطر رفتارشان انتقاد هم می‌کنم .

زمانی که در سال ۱۹۹۶ به کره جنوبی 6 گل زدیم و سه تا به عربستان، کارناوال شادی در ایران راه افتاد. بعد از بازی با کره جنوبی به رختکن ایران آمدند و پیشنهاد دادند؛ همانجا بود که علی دایی و کریم باقری به آلمان رفتند. بعد از آن هم سایر بازیکنان ایران به آلمان و یونان منتقل شدند.من ایرانی ها را باور دارم زیرا قابل پیشرفت هستند. دروغ نگفتم و احوالاتم میزان است. اگر این پیشنهاد را گفته ام پیشنهاد را داشته‌ام و برخی بهشان فشار آمده است. در آینده نزدیک خواهید دید که مربی در خارج از ایران خواهیم داشت و زمانی بازیکنان ما به بوندس لیگا رفتند اما اکنون برخی می‌گویند مثل این است که  مربی کشتی از انگلیس بیاوریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: لازم نیست درباره این موضوع زیاد توضیح بدهم. در کنفرانس نمی گویم فلان تیم مرا می خواهد. من این پیشنهاد را داشته ام. همانطور که در حوزه بازی مرزها را شکستیم و در تیم های اروپایی بازیکن داشتیم، در فضای مربیگری هم این اتفاق می افتد. باید در کشورهای دیگر هم تلاش کنیم نفرات خوبی داشته باشیم. 

شاید آنها هیچ وقت باورشان نمی شد که علی دایی به بایرن مونیخ برود. روزی آرزوی مان این بود که یک ست از ژاپن والیبال بگیریم امروز ژاپن را نمی‌بینیم و برای قهرمانی المپیک می‌رویم. جواب برخی از دوستان را نمی‌دهم. اگر یک نفر می‌رفت کره بازی می‌کرد مردم ذوق می‌کردند زمانی بازیکنان ما حاضر نمی شدند در تیم‌های عربی بازی کنند و فقط به دنبال اروپا بودند.




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فشار معمولی یا فشار قوی؟!
الان ديگه مطمين شديم خالي ميبندي
عقل هم چیز خوبیه
مثل مرادش کیروش خان خالی بند و گران فروشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان