بازدید 1842

ساعی:فدراسیون تکواندو از عکس من هم می‌ترسد

هادی ساعی دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک و چندین مدال رقابت‌های جهانی تکواندو بار دیگر به فدراسیون تکواندو حمله کرد. ساعی همچون بسیاری از کارشناسان دیگر این رشته ضعف مدیریت را دلیل ناکامی ملی‌پوشان در المپیک ریو می‌داند. جملات زیر را مرور کنید که جدید ترین عقاید این قهرمان کنار مانده المپیک از فدراسیون تکواندو است.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 01 October 2016
در کل سه قهرمان المپیک در تکواندوی ایران حضور دارند. من، کرمی و باقری‌معتمد که هیچ کدام از ما در کنار تیم نبودیم. کاری کردند که هیچ کدام در کنار تیم نباشیم. اینها از عکس من هم می‌ترسند و عکس ما را از فدراسیون جمع می‌کنند. من که اصلا خودم به فدراسیون نمی‌روم ولی چرا از معتمد یا کرمی استفاده نشد؟ اواخر اردو بود که بچه‌ها خیلی اصرار کردند و رفتم سری به آنها زدم. من بد؛ چرا از کرمی و معتمد استفاده نمی‌کنید؟ یعنی شما سه قهرمان المپیک دارید که همه آنها بد هستند، اگر اینگونه هست چرا تا دیروز با آنها کار می‌کردید؟! همه مغرض هستند؟

آقای پولادگر! چرا همه نسبت به شما غرض دارند؟ چرا یک بار نمی‌گویید شاید خودم ایراد دارم؟! خداداد ایراد دارد، افلاکی ایراد دارد، کریمی ایراد دارد، ساعی ایراد دارد، مهماندوست ایراد دارد، کرمی و معتمد ایراد دارند، برادران دانش ایراد دارند، همه آنهایی که انتقاد می‌کنند ایراد دارند. در میان منتقدان، هم داور حضور دارد هم مربی، بازیکن و هم پیشکسوت. نمی‌توانید بگویید فقط ورزشکاران چون مثلا به آنها رسیدگی نشده انتقاد می‌کنند. داوری داریم که تاکنون دو المپیک رفته و جزو بهترین داورهای دنیا است که  پولادگر او را حذف کرده است. چرا تلاش نکردیم دو داور در المپیک و مسابقات جهانی داشته باشیم؟ چرا باید از کشورهای دیگر مانند کره 5 داور حضور داشته باشد و ما نباید 2 داور داشته باشیم؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی