بازدید 2593

دولت موفق به خروج مسکن از رکود نشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه دولت برنامه مشخصی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد، گفت: احیای بافت فرسوده راهکاری برای خروج مسکن از رکود است.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 01 October 2016
سیدمهدی فرشادان در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه دولت برنامه مشخصی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد، گفت: رکود موجود در بازار مسکن کمتر نشده و دولت نیز برنامه ای برای این حوزه ندارد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیوان دره در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مسکن مهر در مقطعی به ایجاد رونق در بازار منجر شد، افزود: شاید رونق رخ داده کذایی بود اما به رکود رخ داده در بسیاری از مشاغل پایان داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مسکن مهر متولی مشخصی ندارد، تصریح کرد: دولت یازدهم نتوانست به مشکلات مسکن مهر رسیدگی کند و از طرفی در ارایه برنامه مشخص در این حوزه نیز موفق نبود.

رکود تورمی موجود در کشور ناتوانی دولت در پرداخت مطالبات پیمانکاران مسکن مهر را منجر شده است

وی با تاکید بر اینکه رکود تورمی موجود در کشور ناتوانی دولت در پرداخت مطالبات پیمانکاران مسکن مهر را منجر شده است، گفت: در اصلاح لایحه بودجه 20 هزار و 500میلیارد تومان برای پرداخت پول پیمانکاران از طریق اوراق خزانه مصوب شد که اگر این مهم محقق شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بخش مسکن نیازمند اتخاذ تدابیر مناسبی است، افزود: برای خروج از رکود در بخش مسکن باید سیاست های مشخصی دنبال شود.

فرشادان با بیان اینکه با رشد ساخت و ساز و حمایت از آن می توان رکود فعلی در بخش مسکن را کاهش داد، گفت: باید تسهیلات دهی به حوزه مسکن در بافت فرسوده برای احیای آن در دستور قرار بگیرد.

ضرورت تزریق اعتبار برای احیای بافت فرسوده

وی ادامه داد: تزریق اعتبار برای احیای بافت فرسوده از گستردگی شهرها به دور از قاعده و قانون جلوگیری خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: احیای بافت فرسوده نمای شهری را نیز زیبا کرده و می تواند به خروج مسکن از رکود کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی