بازدید 7662
۱
خبر روز

وداع‌کاپیتان‌محبوب تیم‌ملی‌فوتسال‌ با پای مصدوم

امروز در روز تاریخی فوتسال کشور و حضور در بازی رده بندی جام جهانی کلمبیا(ایران/پرتغال) یک تصمیم بزرگ گرفته‌ام. تصمیمی که قبل از جام جهانی به آن فکر کرده بودم و الان برای اجرای آن مصمم هستم.
کد خبر: ۶۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 01 October 2016
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از مسابقات ملی را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتسال ایران امشب در دیدار رده‌بندی جام جهانی از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف پرتغال می‌رود. محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته است وی در پیامی این مسئله را اعلام کرد.

پیام کشاورز را در زیر می‌خوانید.

امروز در روز تاریخی فوتسال کشور و حضور در بازی رده بندی جام جهانی کلمبیا(ایران/پرتغال) یک تصمیم بزرگ گرفته‌ام. تصمیمی که قبل از جام جهانی به آن فکر کرده بودم و الان برای اجرای آن مصمم هستم.

امروز آخرین باری است که در خدمت تیم ملی هستم و خداحافظی رسمی خود را از بازی‌های ملی اعلام می‌کنم. بیش از ١٣ سال با افتخار و عشق در خدمت تیم ملی بوده‌ام و برای سر بلندی کشور و مردم خوب و عزیزم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌ام. امروز که از تیم ملی خداحافظی می‌کنم خوشحالم که به لطف خدا و دعای شما مردم عزیز آرزوی دیرینه ام که شکست برزیل پرافتخار‌ترین تیم دنیا و حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا و انشاالله ایستادن بر سکوی جهانی بوده تحقق یافته و از این بابت خد را شکر می‌کنم.

به نظرم حال وقت آن رسیده که فرصت را به جوان‌ترها داده و به آینده فوتسال کشور بیش از پیش خوشبین باشیم. امروز را همچون روز اول حضور در تیم ملی هیچگاه فراموش نمی‌کنم. تمام انگیزه من در تیم ملی کسب افتخار برای کشورم و شاد کردن مردم بوده و در زمان‌ها و بازی‌هایی که موفق به این امر شده ام از خدا ممنونم و آن را وظیفه خود دانسته و در زمان‌هایی که علی رغم تمام تلاشم ناموفق بوده‌ام عذر خواهی می‌کنم.

در این سال‌ها افراد زیادی به من کمک کرده‌اند که تعدادشان بسیار زیاد است که از تک تکشان تشکر می‌کنم و خود را مدیون آنها می‌دانم. در پایان تشکر اصلی را از شما مردم بزرگ کرده که همیشه حامی من و تیم ملی فوتسال بوده‌اید که مطمئنم نمی‌توانم محبت شما را جبران کنم. 


برای تیم ملی کشورم در بازی پیش رو (‌رده بندی جام جهانی) و بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم.

محمد کشاورز. دهم/ مهر/ ١٣٩٥ کلمبیا

وداع‌کاپیتان‌محبوب تیم‌ملی‌فوتسال‌ با پای مصدوم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برو با 10ملیونی ک میگیری ی عمر خوش باش بالاخره نتیجه ی عمر زحمت وتلاشته اگه زانوت داغون شده و نمیتونی جایی دیگه کار کنی و کسب درامد داشته باشی خدا بیامرزه مردگان دستنکاران فدراسیون و ک با این مبلغ بحق ی عمر خیالت و بابت امرار معاش راحت کرد واقعا سزای قهرمان و کسی ک واسه مملکتش افتخار افرینی میکنه همینه........ تسلیت اقای تاج ک شاهکاری کردی ک همه خلایق و تا ی عمر انگشت ب دهن نگه داری ک بگن اگه تو این منصب نشسته حقشه...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان