بازدید 2851

آمادگی روسیه برای تداوم همکاری با آمریکا در سوریه

وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود بر آمادگی کشورش جهت تداوم همکاری با آمریکا و انجام اقدامات لازم در مورد سوریه تأکید کرد.
کد خبر: ۶۲۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 30 September 2016
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود بر آمادگی کشورش جهت تداوم همکاری با آمریکا و انجام اقدامات لازم در مورد سوریه تأکید کرد.

به گزارش فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه به «جان کری» همتای آمریکایی خود گفته است که روسیه آماده است به همکاری خود با آمریکا در مورد سوریه ادامه دهد.
 
لاوروف در تماسی تلفنی با کری همچنین تأکید کرده است که روسیه این آمادگی را دارد که برای بازگرداندن اوضاع طبیعی به حلب اقداماتی را اتخاذ کند.

وزیر خارجه روسیه در انی تماس اظهار داشت که توافق آتش بس بارها از طرف گروهک تروریستی جبهه النصره در مناطق شرقی شهر حلب نقض شده است.
لاوروف امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری بی.بی.سی گفته است که آمریکا از همان ابتدا از تروریست‌ها جبهه النصره حمایت کرده و ارائه «طرح ب آمریکایی» برای سرنگونی دولت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه است.
«جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه این هفته در تماس تلفنی با همتای روسی‌اش، مسکو را به توقف هرگونه تماس و همکاری در سوریه در صورت ادامه درگیری‌ها در حلب، تهدید کرد.
از سوی دیگر، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پنج شنبه تهدید کرده بود که اگر همکاری نظامی آمریکایی‌ها با روسیه در سوریه قطع شود، شاید تروریست‌ها به شهرهای سوریه حمله کنند و به جای سربازان روس، اجساد سربازان روس به مسکو بازخواهد گشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان