بازدید 3238

مربی قشقایی: فکرش را هم نمی کردم پرسپولیس را ببریم

اگر نفرات جلویی ما کمی خود باوری داشتند گل دوم را نیمه اول می‌زدیم. خدا را شاکرم که این تیم متعلق به ترک زبانان کشورمان هست که هرجای ایران ما را حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 30 September 2016
اصغر اکبری مربی تیم قشقائی بعد از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب جام حذفی گفت: از بازیکنانم متشکرم. همه چیزهایی که در تمرینات داشتیم را اجرا کردیم اما صادقانه پیش بینی ما برد پرسپولیس نبود. 

به گزارش تابناک ورزشی، وی گفت: چندین سال بود که تیم‌های شیراز دیده نمی شدند. اینجا استعدادهای زیادی دارد و خیلی از بازیکنان ما جوان هستند. ما می‌توانیم فعل خواستن را صرف کنیم.بازیکنان ما خیلی امروز تلاش کردند. خیلی منسجم کار کردند و کار بزرگی انجام دادند. اگر نفرات جلویی ما کمی خود باوری داشتند گل دوم را نیمه اول می‌زدیم. خدا را شاکرم که این تیم متعلق به ترک زبانان کشورمان هست که هرجای ایران ما را حمایت می‌کنند. 

اکبری درباره تشویق بی امان تماشاگران گفت: خوشحالم که در گذشته پرسپولیس و استقلال 90 درصد ورزشگاه را داشته‌اند ولی الان اینجا مثل تبریز و بوشهر و خوزستان و انزلی هواداران خود را دارد. ما باید منابع مالی داشته باشیم. من ایمان دارم که دو سال دیگر مجموعه تیم ما می‌تواند در لیگ برتر آقایی می‌کند.

سرمربی تیم قشقائی درباره داوری بازی گفت: ما کاری به داوری نداریم. ما هم اشتباه می‌کنیم و من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که کاری کنید تا داور به خوبی قضاوت کند. ما به بازیکنانمان گفته بودیم به داوری اعتراض نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی