بازدید 3901
۱

کشف محموله بزرگ گوشت فاسد در البرز

مدیرکل دامپزشکی استان البرز از کشف محموله بزرگ گوشت فاسد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 30 September 2016
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از کشف محموله بزرگ گوشت فاسد در این استان خبر داد.

علی‌اصغر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد سودجو و بی‌توجه به سلامت جامعه، اقداماتی انجام می‌دهند که سلامت مردم را با خطر جدی روبه‌رو می‌سازد.

وی افزود: این افراد ناآگاه نمی‌دانند که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در حوزه‌های مختلف از جمله دامپزشکی در حوزه نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خامی دامی به طور شبانه‌روزی در تلاش بوده و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه طی روزهای اخیر یک محموله بزرگ گوشت فاسد در شهرستان کرج کشف و بلافاصله با متخلف برخورد قانونی صورت گرفت و هم‌اکنون پرونده متهم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

شریفی گفت: در این عملیات که حین انجام بازرسی‌های روزانه اجرا شد، ماموران پس از مراجعه به یک واحد بسته‌بندی فرآورده‌های دامی به عملکرد این واحد مشکوک شده و بررسی‌های بیشتر را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: در این بررسی‌ها بیش از 70 کارتن گوشت قرمز چرخ‌کرده که فاسد و تاریخ مصرف گذشته بود کشف گردید و متهمان تلاش داشتند این گوشت‌های فاسد و غیربهداشتی را پس از بسته‌بندی مجدد و جعل تاریخ مصرف روانه بازار کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: این محموله بیش از یک تن وزن داشته و خوشبختانه پیش از ورود به بازار و عرضه به صورت خرده فروشی کشف و بلافاصله معدوم شد.

شریفی ادامه داد: همچنین طی روزهای اخیر ماموران بازرسی اداره دامپزشکی در شهرستان ساوجبلاغ دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور را به دلیل بی‌توجهی مکرر به قوانین و ذبح غیربهداشتی و کشتار غیرمجاز دام و طیور تعطیل کردند.

وی اظهار داشت: این دو واحد در شهرهای چهارباغ و گلسار فعالیت داشتند و پیش از این چندین تذکر از اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ دریافت کرده بودند.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز تصریح کرد: پس از آنکه مدیران این دو واحد صنفی به تذکرات بی‌توجه بوده و کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی را ادامه دادند، بلافاصله با همکاری دستگاه قضایی، حکم توقیف این واحدها صادر و به اجرا گذاشته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
فکر کنم خودشان ناشی بازی کردن ولو رفتن وگرنه از بازرسی چيزی در نمی آيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها