بازدید 3771

مقامات عربی در تشییع جنازه پرز شرکت می‌کنند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نمایندگان برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در تشییع جنازه رئیس سابق رژیم صهیونیستی شرکت می کنند.
کد خبر: ۶۲۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 30 September 2016
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تعدادی از مقامات عربی و در راس آنها مسئولان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز که دو روز پیش خبر مرگ وی اعلام شد، شرکت می کنند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، در میان این افراد، نام محمود عباس، خمیس بن محمد فارسی قائم مقام پادشاه عمان، سامح شکری وزیر خارجه مصر، جواد احمد عناتی معاون امور اقتصادی نخست وزیر اردن و نماینده خاندان سلطنتی آل خلیفه در بحرین دیده می شود.

این در حالی است که بنا بر اعلام رادیو صهیونیستی، هیچ کدام از نمایندگان عرب زبان کنست اسرائیل در مراسم تشییع جنازه پرز شرکت نخواهند کرد و حتی هیچ پیام تسلیتی هم به این منظور ارسال نکرده اند.

شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی که نام او یادآور جنایت قانا و کشتار بی رحمانه فلسطینیان در زمان انتفاضه دوم فلسطین است، دو هفته قبل در اثر سکته مغزی به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شد، تا اینکه 2 روز قبل خبر مرگ وی اعلام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر