بازدید 2154

تشریح آخرین وضعیت ساماندهی حقوق و دستمزد مقامات

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آخرین وضعیت پیگیری‌ها برای طرح ساماندهی حقوق و دستمزد مقامات و مدیران را تشریح کرد و گفت: از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز اطلاعاتی را دریافت کرده‌ایم که به محض کامل شدن گزارش، آن را ارائه می کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 29 September 2016
داوود محمدی در خصوص آخرین پیگیری های کمیسیون اصل 90 در مورد طرح ساماندهی حقوق و دستمزد مقامات و مدیران کشور گفت: طرحی که تدوین شده دارای 10 ماده است که بر اساس این مواد قانونی دریافت حقوق و دستمزدها ساماندهی می شود.

وی افزود: پیش بینی های خوبی به عمل آمده که بر اساس آن تمامی دریافت ها در سامانه ای نزد وزارت امور اقتصاد و دارایی ثبت و ضبط می شود؛ به نوعی که قابلیت دسترسی برای دستگاه های نظارتی وجود داشته باشد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: بر اساس موادی که پیش بینی شده برای هر فرد تنها یک فیش حقوقی صادر می شود و حتی ناظرین مالی و ذی حسابان وظایفشان را باید با دقت و صحت انجام دهند و اگر کوتاهی وجود داشته باشد آنها هم تحت تعقیب قرار می گیرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: در مورد کلیات موضوع این که در چه وضعیتی قرار دارد و چقدر از مبالغ برگشته و یا چه مقدار باقی مانده گزارش جامعی تهیه می شود و از دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور هم اطلاعات مورد نیاز را اخذ کرده‌ایم.

به گزارش  ایسنا؛ وی در پایان گفت: به محض اینکه گزارش کامل شود آن را ارائه خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل