بازدید 2187

انهدام 35 باند سرقت در 24 ساعت

کد خبر: ۶۲۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 29 September 2016
دستگیری سارقان در طرح‌های مختلف ادامه دارد. در هر طرح تنها در تهران بیش از صد نفر دستگیر می‌شوند اما گویا این طرح‌ها و دستگیری‌ها بی‌پایان است. در آخرین طرح پلیس، 153 سارق در قالب 35 باند سرقت، دستگیر شده‌اند.

به گزارش فرهیختگان، دیروز قادر کریمی، جانشین رئیس‌پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان گفت: «با اجرای طرح امنیت محله‌محور در 24 ساعت، 153 نفر از سارقان و زورگیران در سطح پایتخت دستگیر شدند که 85 نفر از این افراد، سارقان زورگیر بودند. این افراد در 35 باند سارق فعالیت داشته‌اند.» 

او درباره سابقه کیفری این افراد گفت: «61 درصد از دستگیر‌شدگان سابقه کیفری دارند». به گفته جانشین رئیس پلیس پایتخت، در میان بازداشت‌شدگان تعدادی تحت عنوان مامور سرقت می‌کردند.»

 او درباره حوزه فعالیت این افراد نیز گفت: «این افراد در تمام سطح پایتخت فعالیت داشتند، اما عمده اقدامات‌شان در جنوب و حاشیه پایتخت بوده است.» جانشین رئیس‌پلیس پایتخت گفت: «در نیمه نخست امسال در حوزه سرقت کاهش 12 درصدی سرقت را داشته‌ایم.»

 کریمی در مورد خودروهای سرقتی نیز با بیان اینکه 90 درصد از این خودروها در پایتخت کشف می‌شوند، افزود: «70 درصد سرقت خودروها و 60 درصد سرقت داخل خودروها نیز کشف می‌شود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر