بازدید 26084

اشتباه خنده دار وزیر استرالیایی در تهران

وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا که برای یک سفر کاری در تهران به سر می برد، به اشتباه سوار خودرو سخنگوی مجلس سوریه شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 29 September 2016
وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا که برای یک سفر کاری در تهران به سر می برد، به اشتباه سوار خودرو سخنگوی مجلس سوریه شد.

به گزارش ایرنا، تارنمای 'آسوشیتد پرس استرالیا' روز پنجشنبه اعلام کرد 'استیو چیوبو' وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا که در صدر یک هیات تجاری و اقتصادی به ایران سفر کرده است روز چهارشنبه دفتر کمیسیون تجاری استرالیا (آسترید) را در تهران افتتاح کرد.
 
وی هنگام خروج از هتل به مقصد محل بازگشایی دفتر تجاری استرالیا، سوار بر خودروی سیاه رنگی می شود که مقابل ورودی هتل متوقف بود، اما پس از سوار شدن متوجه می شود این خودرو برای جابجایی سخنگوی مجلس سوریه در نظر گرفته شده است.
 
تارنمای 'آسوشیتدپرس استرالیا' با بازتاب این خبر عنوان کرد که وزیر استرالیایی در جریان افتتاح دفتر تجاری این خاطره خنده دار را با حاضران در میان گذاشت.
 
'هدیه خلف عباس' رئیس مجلس سوریه نیز به دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با هیات استرالیایی در تهران به سر می برد.
 
این تارنما همچنین به ترافیک خیابان های تهران اشاره کرد و نوشت: رانندگانی که در ترافیک گیر کرده بودند با تعجب و تفکر به خودروهای هیات استرالیایی که توسط پلیس اسکورت می شد، نگاه می کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی