بازدید 1949
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت یازدهم هیچ‌گاه شتابزده تصمیم نگرفته‌است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم هیچ تصمیمی را شتابزده انجام نداده است.
کد خبر: ۶۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 28 September 2016
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم هیچ تصمیمی را شتابزده انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی عصر چهارشنبه در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان قزوین با اشاره به ثبات ارز در دولت یازدهم عنوان کرد: یکی از دلایلی که سبب ثبات نرخ ارز در دولت شد این بود که دولت یازدهم با استفاده از کارشناسان مجرب و دقت نظر اقدام به تصمیم گیری کرده است و در هیچ موردی شتاب زده عمل نمی کند.

ربیعی با اشاره به تاثیر بسیار زیاد ثبات قیمت ارز در کاهش ضرر دهی صنایع بیان کرد: رشد اقتصادی زمینه را در حوزه کاهش مشاغل زیان آور ایجاد کرده است و می توان به راحتی گفت که نزدیک به ۶۰ درصد از مشاغل زیان آور محدود شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی بلند مدت و رسیدن به تصمیم درست در بازه زمانی مشخص سبب شده است تاحد زیادی از تصمیمات اصولی و برنامه ریزی شده باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر نرخ مشارکت دراستان قزوین بیش از ۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

ربیعی بیان کرد: این رقم نشان از تمایل استان به فعالیت و همکاری در پروژه های مختلف در ابعاد مختلف دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی هتل های امروز در قزوین زمینه بیش از ۲ هزار شغل جدید را ایجاد خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان قزوین هدف گذاری شده است که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار