بازدید 2454

افتتاح یک هزار و 870 واحد مسکن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر

با تأکید مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هر چه در توان دارد برای کمک به استان خوزستان در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی استان انجام می دهد. استان خوزستان در سال های جنگ تحمیلی ضربات فراوانی را متحمل شد و اینک وقت آن رسیده تا مشکلات اشتغال و بیکاری استان برطرف شود.
کد خبر: ۶۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 28 September 2016
با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، یک هزار و 870 واحد مسکن محرومین بهسازی و مقاوم سازی شده، امروز چهارشنبه در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح شد و به بهره برداری رسید.افتتاح یک هزار و 870 واحد مسکن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر

به گزارش «تابناک» این مراسم با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. 

محمد مخبر در این مراسم اظهار کرد: با تأکید مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هر چه در توان دارد برای کمک به استان خوزستان در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی استان انجام می دهد. استان خوزستان در سال های جنگ تحمیلی ضربات فراوانی متحمل شد و اینک وقت آن رسیده تا مشکلات اشتغال و بیکاری استان برطرف شود. 

وی پیگیری‌های استاندار خوزستان در جهت محرومیت‌زدایی را قابل تقدیر دانست و افزود: استاندار خوزستان جدا به دنبال ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی است و این روحیه تواضع مدیریت استان را نشان می‌دهد. هم اکنون دو هزار و هفت طرح عمرانی و اقتصادی در استان خوزستان از سوی این ستاد در حال اجراست و برای سال آینده نیز یک هزار طرح عمرانی و اشتغالزایی در استان پیش بینی شده است؛ این طرح ها با اعتبار یک هزار و 155 میلیارد تومان اجرا می شود.

دکتر مخبر تصریح کرد: تلاش‌های ما در جهت ایجاد اشتغال برای 21 هزار نفر در سطح خوزستان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا چهار سال آینده محقق خواهد شد. بدون شک ایجاد این اشتغال در سطح استان خوزستان، تحول عظیمی در استان ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین به رشادت‌های آیت‌الله جمی در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: جا دارد از رشادت‌های این روحانی بزرگوار و تلاشگر در دفاع مقدس و در دوران حیاتش تقدیر کرد.

بر اساس تفاهم نامه سال 1394 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 4 هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای جنگ زده و تخریب شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان های آبادان و خرمشهر، در دستور کار قرار گرفت که یک هزار و 870 واحد آن امروز چهارشنبه به بهره برداری رسید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار