بازدید 2090
در نشست 4 ساعته با حضور دکتر ربیعی صورت گرفت

بررسی‌مشکلات‌اشتغال‌درجلسه‌مجمع نمایندگان فارس

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی با مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی دیدارکرد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات حوزه های اشتغال، تعاون و رفاه اجتماعی این استان قرارگرفت.
کد خبر: ۶۲۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 28 September 2016
وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی با مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی دیدارکرد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات حوزه های اشتغال، تعاون و رفاه اجتماعی این استان قرارگرفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در این نشست که با حضوراستاندارفارس ومعاونان دکترعلی ربیعی درمجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزارشد گزارشی مبسوط درباره شرایط اشتغال دراستان فارس ارائه شد . 

دکترربیعی  در  این جلسه به  برنامه های این وزارتخانه پرداخت  و چکیده ای از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف را بیان کرد . همچنین در این جلسه نمایندگان دغدغه‌های خود به خصوص در موضوع اشتغال، سرمایه‌گذاری شستا در استان فارس و رسیدگی به مشکلات کارگران را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کردند.

دکتر ربیعی  در پاسخ به اظهارات نمایندگان مجمع استان فارس درمجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات اشتغال گفت : ایجاد یک پالایشگاه با 12هزارمیلیارد تومان هزینه تنها می تواند برای 700 نفر شغل به وجود آورد .راه اندازی یک پتروشیمی با سرمایه 4هزارمیلیاردتومان تنها برای 50 نفر شغل ایجاد می کند و بنابراین ایجاد شغل های گران این چنینی مشکل اشتغال کشور را حل نمی کند . 

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد : این در حالی است که ما در کردستان تنها در بخش فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ict) سه هزارشغل ایجاد کردیم .

گفتنی است دکترربیعی در پایان این نشست چهارساعته نسبت به اتخاذ تصمیم های اساسی و کارشناسانه درخصوص موارد مطرح شده اظهار امیدواری    کرد . 

شایان ذکراست معاونان وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی نیز پس ازشنیدن مسائل و مشکلات استان فارس هریک شرحی از اقدامات وبرنامه های خود را ارائه  دادند . 

در این جلسه قرار شد وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی  ظرف سه هفته آینده به اتفاق برخی از مدیران برای بررسی و تصمیم‌گیری‌های احتمالی برای رفع مشکلات به خصوص حل مشکل اشتغال سفری به استان فارس داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان