بازدید 3136
۱

ارسال اخطاریه کتبی به سربازان غایب

کد خبر: ۶۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 28 September 2016
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به ثبت نام روزانه حدود ۲۰۰۰ نفر در طرح پرداخت جریمه غیبت، از آغاز ارسال اخطاریه کتبی از طریق پست برای سربازان غایب خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به استقبال خوب مشمولان غایب از طرح پرداخت جریمه غیبت، اظهار کرد: با توجه به استقبال مشمولان غایب از طرح پرداخت جریمه نقدی، مرحله دوم ثبت نام مشمولان نیز آغاز شده است و زمان اتمام آن نیز با توجه به روند استقبال سربازان غایب برای ثبت نام در این طرح، تعیین و در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت نام 135 هزار سرباز غایب در طرح پرداخت جریمه/ روزانه حدود 2000 نفر ثبت‌نام می‌کنند

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: بدیهی است پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در مرحله دوم این طرح، راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده در ثبت‌نام متقاضیان انجام خواهد گرفت.

وی با تشریح آمار ثبت‌نام متقاضیان بهره‌مندی از طرح جریمه غیبت گفت: از ابتدای امسال حدود 135 هزار مشمول غایب در طرح پرداخت جریمه نقدی ثبت‌نام کرده‌اند و آمارها نشان می‌دهد روزانه بین 1500 تا 2000 نفر از این مشمولان در طرح مذکور ثبت‌نام می‌کنند.

صدور معافیت برای بیش از 30 هزار سرباز غایب در سال جاری

کریمی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از 30 هزار نفر از مشمولان غایب که حائز بهره‌مندی از این طرح بوده و جریمه ریالی سنوات غیبت‌شان را پرداخت کرده‌اند، کارت معافیت از خدمت صادر شده است.

اتمام مهلت اخطار پیامکی به مشمولان غایب/ ارسال اخطاریه کتبی برای تمام غایبان

جانشین سازمان وظیفه عمومی همچنین با اشاره به طرح تشدید برخورد با سربازان غایبی که برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامکی برای تمامی مشمولان غایب، مهلتی را برای تعیین تکلیف خدمت این افراد معین کرد که با توجه به اتمام این مهلت، اخطاریه‌های کتبی برای آن‌ها در حال ارسال است.

وی گفت: در مرحله اول، این اخطاریه‌ها به وسیله پست به نشانی مشمولان غایب ارسال می‌شود و به عنوان آخرین اخطار، این مشمولان موظفند در تاریخ مقرر در این اخطاریه‌ها، با مراجعه به مراکز مشخص شده، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

کریمی در پایان افزود: پس از پایان این مرحله نیز اقدامات تشدیدی برای سربازان غایب و مشمولانی که نسبت به تعیین تکلیف خدمت وظیفه خود اقدام نکرده‌اند، اجرایی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
من 20 روز پول ریختم هنوز برام کارت نیومده به خدا احتیاج به کارتمون داریم که با بدبختی این همه پول وام وغرض گرفتیم
حداقل رومد صدور کارت را بالا ببرید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل