بازدید 4289

ارتش سوریه محله "الفرافره" در حلب را به طور کامل تحت کنترل گرفت

یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد، یگان‌هایی از ارتش‌ سوریه در چارچوب حمله زمینی ارتش به حلب کنترل محله الفرافره در شمال غرب قلعه حلب را طور کامل به دست گرفتند.
کد خبر: ۶۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 28 September 2016

یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد، یگان‌هایی از ارتش‌ سوریه در چارچوب حمله زمینی ارتش به حلب کنترل محله الفرافره در شمال غرب قلعه حلب را طور کامل به دست گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به گفته این منبع، سیطره نیروهای دولتی سوریه بر محله الفرافره روز سه شنبه پس از نابودی تعدادی ار تروریست‌ها صورت گرفت.

این منبع افزود که واحدهای مهندسی اقدام به خنثی سازی مین‌ها و پاکسازی محله از بمب‌ها کردند که توسط گروه‌های تروریستی کار گذاشته بودند.

پیشتر خبرنگار شبکه RT  روسیه گزارش داده بود که ارتش سوریه در حال پیشروی در محله الفرافره در بخش قدیمی حلب است.

خبرنگار این شبکه افزود: پیشروی زمینی ارتش سوریه همزمان با شروع حملات گسترده‌ جنگنده‌های این کشور بر پایگاه‌های شورشیان سوری در حلب اتفاق افتاد.

فعالان گفتند،‌ یگان‌های ویژه ارتش سوریه از چهار محور حمله زمینی را به شرق حلب  با هدف بازپس‌گیری شهر آغاز کردند.

همچنین خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول برجسته مخالفان مسلح سوریه گزارش داد، نیروهای دولتی سوریه از چهار محور بر مناطق مخالف در حلب حمله کردند که بزرگترین حمله زمینی از زمان شروع حمله ارتش برای بازپس‌گیری کامل شهر طی هفته گذشته بوده است.

گروه‌های مخالف در تابستان ۲۰۱۲ در پی یک ضد حمله عظیم به شهر حلب توانستند محله الفرافره را تحت کنترل خود بگیرند.

این منبع افزود: تسلط بر محله مذکور در راستای تکمیل عملیات نظامی در حلب است که روز پنجشنبه ارتش سوریه اعلام کرد و شامل پروازهای اطلاعاتی، حملات هوایی، توپخانه‌ای و زمینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار