بازدید 15697

باز هم دو جوان همزمان خود را حلق آویز کردند

دو جوان 25 تا 30 ساله که با هم در شغل مکانیکی شریک بودند همزمان در دره عباس آباد همدان و با طناب قرمز خود را حلق آویز کردند.
کد خبر: ۶۲۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 28 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو جوان 25 تا 30 ساله که با هم در شغل مکانیکی شریک بودند همزمان در دره عباس آباد همدان و با طناب قرمز خود را حلق آویز کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ پژمان قویمی، فرمانده انتظامی این شهرستان طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: مقارن ساعت 6:25 دقیقه صبح دیروز تعدادی از کوهنوردان که در حال عبور از دره عباس آباد "حد فاصل بلوار ارم به سمت تپه عباس آباد" بودند با مشاهده حلق آویز بودن این دو جوان با طناب قرمز به درخت، بلافاصله با ماموران انتظامی همدان تماس گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در پی این تماس تلفنی، در اسرع وقت ماموران انتظامی با همراهی پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و حضور مقام قضایی در صحنه حاضر و طبق دستور بازپرس، نسبت به پایین آوردن اجساد و انتقال آنها به پزشکی قانونی اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه با اشاره به اینکه این دو جوان 25 تا 30 ساله با لباس کار حلق آویز شده بودند، گفت: این دو نفر با هم در شغل مکانیکی شراکت داشتند.

سرهنگ قویمی یادآور شد: هنوز علت اصلی حلق آویز بودن این دو جوان مشخص نیست و طی بررسی های لازم و گزارش پزشکی قانونی، اطلاعات تکمیلی که آیا این اتفاق خودکشی بوده و یا قتل به اطلاع مردم خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۲
باز هم مشكل اقتصادي جوانان باعث مرگ انها شد چرا كسي فكر اساسي به حال اين جوونا نميكنه همشون افسرده و مريض شدنند !
امید به زندگی با توجه به سطح رضایتمندی ایجاد شده در سال های اخیر موجب شده همه در فکر رسیدن به سن کهنسالی باشند. مردم ایران احساس خوشبختی زیادی میکنند. از خوشبختی زیاد ادم ها میمیرندویا خودکشی میکنند.
این روزها خیلی هابه خودکشی فکر میکنند
کسی میشنود آژیر گوش خراش این زنگ خطر را... آیا؟؟؟
رنگ طناب چه اهمیتی داشت؟؟
نداشتن شغل خوب براي تكافوي زندكي و وضعيت نامناسب اقتصادي ميتواند دليل اين خودكشي ها باشد
از کجا معاوم انها را نکشته باشند . اگر انها را بیهوش وبعد دار زدهاند کی می دونه باید کالبد شکاقی و مدارک مستندی دال بر اقسردگی ویا خصومت شخصی در بین نباشدو بنابراین پلیس باید مطمن باشد که قتلی صورت نگرفته باشد
با این وضعیت کار منم چاره ای جز خودکشی ندارم . تنها راهی است که برام باقی مونده
اگر این اتفاق ناگوار در یکی از کشورهای غربی رخ داده بود یکی از تیترهای اصلی اخبار صدا و سیما بود.
ما هی داریم رکورد می زنیم ! دو تا دو تا خودکشی می کنند کجای دنیا اینقدر زندگی لذت بخشه !
چقدر نشستیم درس خوندیم از همه چی خودمون محروم کردیم شدیم بیکار و گرفتار
امکان نداردخودکشی باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل