بازدید 17096
نیمه نهایی تلخ جام جهانی فوتسال 2016 برای شاگردان شایسته ناظم‌الشریعه؛

ایران 3 - روسیه 4/ پایان رؤیای فینال برای یک تیم رویایی +ویدیو

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه کولیسیئو ایوان شهر مدلین کلمبیا مقابل روسیه به میدان رفت و در پایان، با وجود شایستگی با یک گل اختلاف باخت و راهی به فینال نیافت. شاگردان ناظم‌الشریعه در نیمه دوم حاکم بازی بودند، ولی اسیر سیستم ضدحمله و دفاع مطلق روس ها شدند. تیم ایران شنبه برای کسب مقام سوم به مصاف بازنده دیدار آرژانتین ـ پرتغال خواهد رفت.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۶ 28 September 2016
نیمه نخست بازی ایران مقابل روسیه در نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال با تساوی پایان یافت.

به گزارش «تابناک ورزشی»، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه کولیسیئو ایوان شهر مدلین کلمبیا به مصاف روسیه رفت.

شاگردان ناظم‌الشریعه در نیمه نخست به تساوی یک بر یک دست یافتند؛ اما در پایان بازی نتیجه را با یک گل اختلاف واگذار کردند. با این نتیجه، تیم ملی روسیه از ساعت 22:30 روز شنبه دهم مهرماه در چارچوب فینال مسابقات، باید به مصاف برنده دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی، یعنی بازی آرژانتین - پرتغال برود. تیم ایران هم از ساعت 20:30 همان روز، به مصاف بازنده دیدار آرژانتین - پرتغال خواهد رفت.

گل‌‌ها: لیسکوف 14، آبراموف 23، شایاخماتوف 30  و چیشکالا 40 برای روسیه و احمد اسماعیل‌پور 17، علی‌اصغر حسن‌زاده 30 و مهدی جاوید 40 برای ایران

تیم ایران با ترکیب علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد. در ابتدای بازی دو تیم محتاطانه بازی را آغاز کردند و به ارزیابی یکدیگر پرداختند. 

ایران2 - روسیه3/دودقیقه نفسگیر پایانی - روسیه پنج خطایی شد

در اواسط نیمه نخست، محمد کشاورز، کاپیتان با اخلاق کشورمان برخوردی با بازیکن روس داشت که همین موضوع باعث شد، او احساس درد کند و بازی برای دقایقی متوقف شد. مصدومیت کشاورز جدی بود و متأسفانه کاپیتان خوش‌تکنیک ایران نتوانست در ادامه مسابقه به میدان برود. ایران، قدرت بهادری را به دلیل مصدومیت و فرهاد توکلی را به دلیل محرومیت امشب مقابل روسیه در اختیار ندارد.

در ادامه مسابقه لیسکوف بازی تیم فوتسال روسیه با حرکت در عرض میدان و شوت سنگین به سمت دروازه توانست گل اول این بازی را وارد دروازه ایران کند. در دقیقه 16 اشتباهات مکرر بازیکنان ایران، توپ را در اختیار بازیکنان روسیه قرار داد که ضربه آنها خوشبختانه به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 17 ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که احمد اسماعیل‌پور با شوتی زیبا و سنگین توانست دروازه روس‌ها را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند و نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه نخست بازی ایران 46 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت و روسیه 54 درصد توپ را از آن خود کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه 10 بار برای رسیدن به گل تلاش کردند که 2 توپ در چارچوب، 6 توپ خارج از دروازه و 2 بار هم دفاع روسیه مانع از گلزنی ایران شد. در طرف مقابل روس‌ها 32 بار برای رسیدن به گل تلاش کردند که 10 توپ در چارچوب و 8 توپ خارج از دروازه نتیجه تلاش آنها بود. همچنین 14 بار هم ایرانی‌ها توپ را دفع کردند.

در نیمه نخست بازی، شش بار داور مسابقه سوت خود را به نشانه خطا به صدا درآورد که سهم هر یک از تیم‌ها 3 خطا بود. کارتی در این نیمه از جیب داور بیرون نیامد. روس‌ها 10 ضربه کرنر زدند در حالی که ایران ضربه کرنری نداشت. دروازه‌بان ایران هم 7 بار توپ را دفع کرد و گلر روسیه یک بار مانع از گلزنی بازیکنان ایران شد.

نیمه دوم

مسابقه با حملات پیاپی تیم ملی کشورمان آغاز شد و در دقیقه 22، تیم ایران می‌توانست روی سه فرصت بسیار خوب به گل برسد، اما بر خلاف جریان مسابقه، تیم روسیه با شوت زیبای آبراموف در دقیقه 23 به گل رسید تا بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع روسیه ادامه یابد. پس از این گل، تیم ایران دوباره فشار خود را بر روسیه تحمیل کرد تا اینکه حسن‌زاده در دقیقه 30، بازی را دوباره به تساوی کشاند.

در حالی که هنوز هواداران ایران مشغول شادی گل بودند، تیم ملی روسیه در دقیقه 30 توسط شایاخمتوف دروازه ایران را برای بار سوم باز کرد تا تیم ایران مجبور به ادامه حملات خود شود، حملاتی پردامنه که ثمری نداشت تا اینکه روس‌ها در واپسین ثانیه‌های بازی توسط شیشکالا به گل چهارم رسید.

تیم ایران در فاصله یازده ثانیه تا پایان بازی به گل سوم نیز رسید؛ اما این گل ثمری نداشت و در نهایت شاگردان شایسته ناظم‌الشریعه تن به شکست 4 بر 3 دادند.

تعداد بازدید : 49
دانلود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
و طبق معمول استاد خیابانی با کلکسیون سوتی هاش اعصاب بینندگان رو خرد کرد...
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
هفت دقیقه توی فوتسال برابر با 15.75 دقیقه است. این یه قضیه اثبات شده هستش. شما برو همون فوتبالتو نیگا بکن عزیز
این روس های ایران چقدر خوشحال بشن
حیف واقعا
ماخوب بودیم
متاسفانه تیم ایران به مربی جوان و کم تجربه خود باخت در روزهای گذشته ایشان بجای آنکه مسایل حاشیه ای را کنترل کند و تیم را از لحاظ روحی آماده دیدار نیمه نهایی کند با وارد شدن به حاشیه مثل مسئله پاداش و مسایل مالی و ... خودش به ان تیم با طراوت دو بازی قبل ضربه زد .همچنین در تمام طول بازی استرس بر خود ایشان حاکم بود.حیف....
همیشه شانس در خانه آدمو نمی زنه
قرار نیست همه بازی ها رو شانسی ببریم
به قدرت و تکنیک روس ها باختیم
اگه جای روسیه چین بود به اونم می باختیم
واقعا حیف شد .. خیلی خوب بازی کردن .. خیلی ناراحت شدم ... ولی الان که فکر میکنم بازی خوبشون در حد یه تیم فینالیست بود .. دمشون گرم
دم همتون گرم بچه های باغیرت.
خدا قوت پهلوانان...
حتما رفیق پوتین به یکی از کمونیستهای مدیر دولتی زنگ زده که تیم ببازد. و آن رفیق نیز فرمان را اجرا کرده
تلخ چرا بسیار هم عالی بچه ها احساسی بازی نکردن . در تمام بازی ها تا ثانیه اخر تلاش کردن و این برای ایرانی ها ارزشمند بود چون ایرانی ها معمولا احساسی بازی میکنن اگر در هر بازی گلی عقب باشن . اما نکته اینجاست که برزیل رو حذف کرد شاهکاره کم کم باید پیشرفت کرد دیگه هر چند فوتسال ما همیشه اول تا دهم دنیا بوده که این خوبه . بچه ها سپاس
باید میبردیم بازیکنان شانس بزرگی رو از دست دادن بعدا میفهمن چه اشتباهی کردن میتونستن تاریخ ساز بشن الان هم اگه غیرت داشته باشن باید مقم سومی رو ببرن
بهترشد خيلي ازمغرضين ازحضور تيم كشور آزربايجان درجمع هشت تيم ناراحت بود خدا راشكر ايران نتوانست به فينال برسه
انشالله دردوره بعدي آزربايجان قهرمان ميشه
من از زحمات بچه های تیم‌ملی تشکر میکنم. ضمن اینکه این شانس رو داریم که سوم بشویم. تا همین جا هم عالی کار کردند. ما از روسیه ای با اختلاف یک‌گل شکست خوردیم که اسپانیا را با ۶ گل شکست داده بود
نه ، بردیم!
خاک تو سر بی ارزهتون بکنن
با آن تدارکات ضعیف قبل از مسابقات، باز هم شایسته هستند و در طول جام تازه آماده شدند...
با اين گدا بازي فدراسيون ، روحيه براشون باقى نذاشتن ، كافى بود فقط حقوق يك ماه ، از اين حقوق بگيرهاى نجومى روبه اين بازيكنا بدن ، واقعا فدراسيون هاى ورزشي ايران ، همه شون مايه خجالت و شرمساريند!!!
ایران با توجه به باخت سنگین اسپانیا از روسیه ، از لحاظ روحی مشکل داشت . مصدومیت کشاورز در بازی و ناداوری و دستهای پشت پرده که چشم دیدن موفقیت بچه های ایران را ندارند ، تیم شایسته ایران را از فینال دور کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان