بازدید 3805

درگيري مرگبار تازه داماد با پدر زنش مقابل کلانتری

کد خبر: ۶۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 28 September 2016
مردي ميانسال جلوی كلانتري با تازه دامادش درگير شد، اما در پایان این درگیری جان خود را از دست داد.
 
به گزارش جوان، ساعت پاياني شامگاه دوشنبه 5مهرماه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري 132 نبرد از مرگ مشكوك مرد 60 ساله‌اي با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.
 
بررسي‌هاي اوليه نشان داد، مرد فوت شده ساعتي قبل در درگيري با نامزد دخترش حالش بد  و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود. دختر مرد فوت شده كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: چندي قبل پسر جواني به نام ستار همراه خانواده‌اش به خواستگاري‌ام آمد و نامزد شديم. قرار بود به زودي مراسم ازدواجمان را برگزار كنيم به همين دليل عصر روز حادثه ستار با خودرواش به دنبال من آمد تا براي خريد با هم به بازار برويم. ساعتي قبل داخل خودرواش بودم كه به خاطر موضوعي با هم مشاجره لفظي كرديم. وقتي مشاجره ما بالا گرفت، ستار مرا به شدت كتك زد. در حالي كه از رفتار او به شدت شوكه شده بودم، تصميم گرفتم به كلانتري بروم و از او شكايت كنم. وقتي خواستم از خودرواش پياده شوم ستار اجازه نداد و خودش مرا تا كلانتري رساند.

در ميانه راه با پدر و مادرم تماس گرفتم و موضوع درگيري و كتك كاري ستار را توضيح دادم و گفتم الان در كلانتري هستم. وي ادامه داد: لحظاتي بعد پدرم به كلانتري آمد و پس از شكايت وقتي به داخل خيابان آمديم، ستار را ديديم كه پدرم عصباني شد و با او درگير شد. هنوز دقايقي از درگيري آنها نگذشته بود كه پدرم ناگهان روي زمين افتاد و من او را بلافاصله به بيمارستان رساندم، اما متأسفانه پدرم فوت كرد. دختر جوان در ادامه گفت: من از نامزدم به اتهام قتل پدرم شكايت دارم.
 
پس از اين مأموران ستار را به عنوان مظنون حادثه دستگير كردند. وي در بازجويي‌ها گفت: ما تازه نامزد شده بوديم كه ساعتي قبل به خاطر موضوعي ساده با هم درگير شديم كه نامزدم موضوع را به پدرش تلفني خبر داد. او اصرار داشت به كلانتري برود و از من شكايت كند به همين دليل خودم او را به كلانتري رساندم. وقتي پدرش مرا ديد خيلي عصباني بود و با من درگير شد. او يقه مرا گرفته بود و من هم يقه او را گرفته بودم كه ناگهان حالش بد شد و به زمين خورد.
 
وي در پايان گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم چون اصلاً اين درگيري فيزيكي نبود و ما يكديگر را كتك نزديم و فوت پدر زنم فقط يك حادثه اتفاقي بود.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد مرد 60 ساله به دستور قاضي منافي‌آذر براي مشخص شدن علت اصلي مرگ و انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل