بازدید 23782
در دویست و هشتادمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

هشدار مهم سردار برای تحریف دفاع مقدس/داستان عجیب لوازم پزشکی بی کیفیت/حکایت بی پدر و مادر بودن آب در ایران از زبان پدر علم کویرشناسی

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون:آبنماهایی که بچه ها را به کام مرگ می کشند؛ هنرمندان ما دغدغه کشف حجاب ندارند؛ علت پخش بی تحقیق تبلیغات تلویزیونی چیست؟ را بشنوند.
کد خبر: ۶۲۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 28 September 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و هشتادمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

آبنماهایی که بچه ها را به کام مرگ می کشند
تحريف و داستان پردازي در روايت دفاع مقدس
پیچ و مهره‌هایی که در بدن بیمار، هرز می‌چرخند  
"آب" در ایران مانند یک کودک بی پدر و مادر است 
هنرمندان ما دغدغه کشف حجاب ندارند
علت پخش بی تحقیق تبلیغات تلویزیونی چیست؟
 
تعداد بازدید : 28
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
ساعت صفر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس