بازدید 1987
وزیر کشور:

زائران اربعین بدون روادید به مرز مراجعه نکنند

وزیر کشور تاکید کرد: زائران اربعین حسینی کربلای معلی (ع) بدون داشتن روادید معتبر به مرز مراجعه نکنند .
کد خبر: ۶۲۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 27 September 2016
وزیر کشور تاکید کرد: زائران اربعین حسینی کربلای معلی (ع) بدون داشتن روادید معتبر به مرز مراجعه نکنند .

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران یاد اوری کرد: در اربعین امسال باید تدابیر لازم از مبدا اندیشیده شود تا هیچ شخصی بدون داشتن روادید به مرزهای تعیین شده مراجعه نکند تا خللی در روند رفت و برگشت زائران ایجاد نشود.

وزیر کشور با یاداوری اینکه در ایام اربعین سال گذشته تعداد زیادی از زائران اتباع سایر کشورها بدون روادید به مرز آمده و قصد عزیمت به عراق و کربلای معلی داشتند که موجب اختلال در تردد دیگر زائران شد، اضافه کرد: هماهنگی لازم با مقامات عراقی برای تامین روادید اتباع سایر کشورها صورت گرفته تا با کمترین مشکل روند اعزام این زائران انجام شود.

وزیر کشور گفت: اطلاع رسانی در خصوص نحوه ثبت نام اخذ ویزا و آداب سفر توسط رسانه ها باید به درستی و به موقع صورت گیرد و باید این سفرها منجر به توسعه اخلاقیات معنویت ایثار و تعاون در جامعه شود.

وی که امروز سه شنبه از روند انجام تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه بازدید می کرد فعالیت های صورت گرفته برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز کنگره عظیم اربعین حسینی را خوب ارزیابی کرد و درعین حال بر تامین برخی نیازها و رفع کاستی های احتمالی تاکید کرد.

مرز مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام مهمترین کانون تردد زائران به کشور عراق است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل