بازدید 2625
۱

تخلف پلیس راهور در لغو طرح LEZ

کد خبر: ۶۲۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 27 September 2016
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهرتهران گفت: لغو جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور اقدام قانونی به حساب نمی آید.
 
به گزارش میزان، اقبال شاکری در دویست ونودوسومین جلسه شورای شهر تهران گفت: به منظور واگذاری دومجموعه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر 5 نفر از اعضای شورا به منظور نظارت انتخاب شده اند.

وی افزود: درخواست ما این است که این 5 نفر هر چه سریع تر فعالیت خود را آغاز کرده و نظارت کافی بر این اتفاق داشته باشند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعلام پلیس مبنی بر توقف جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی اظهار کرد: اینکه پلیس بدون هماهنگی طرح LEZ را متوقف کرده اتفاقی است که خلاف قانون بوده ونباید شاهد چنین اتفاقی باشیم.

شاکری درخصوص نحوه تصویب طرح LEZ اظهار کرد: پس از گذشت 6 ماه بررسی در شورای ترافیک تصمیم گیری شد که برای خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد:متاسفانه پلیس راهور به یک باره اعلام کرده که به دلیل تشکیل صف های طولانی در مراکز معاینه فنی طرح LEZ متوقف شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران توقف طرح LEZ را ناتوانی در برنامه ریزی ها عنوان کرد و گفت: اینکه به دلیل برخی از مشکلات طرح LEZ متوقف شده نشات گرفته از ناتوانی در برنامه ریزی ها وهماهنگی ها است.

شاکری با بیان اینکه پلیس اجازه ندارد تصمیم شورای عالی ترافیک را اجرایی نکند خاطر نشان کرد: پلیس بدون هماهنگی با شورای عالی ترافیک اقدام به توقف طرح LEZ کرده و این اقدام مورد پذیرش نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب آقای شاکری بفرمایند وقتی امکان سرویس دهی به شهروندی که امسال زمان معاینه فنی خودرویش فرا رسیده را ندارند این شهروند باید روزانه 50 هزار تومان بابت ناتوانی سیستم معاینه فنی بپردازد؟؟اصولا چرا معاینه فنی را به تعمیرگاههای رسمی هر برند واگذار نمی کنند و نماینده پلیس پس از سرویس های دوره ای برگ معاینه صادر نمی کند تا مردم از معاینه های غیر دقیق و سر سری که به نظر می رسد تنها برای ایجاد درآمد جریمه و جبران سرمایه گذاری در این مراکز است خلاص شوند؟ خلاصه اینکه غالب مردم سالانه به تعمیرگاه مراجعه می کنند و کافیست ساز و کار معاینه در مراکز سرویس خودروها فراهم شود و برگ معاینه همانجا صادر شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل