بازدید 6218

تمدن: احمدی‌نژاد نامه‌ای منتشر خواهد کرد

استاندار تهران در دولت دهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد در تبعیت از فرمایشات معظم‌له نامه‌ای خطاب به مقام عظمای ولایت ارسال می‌کند گفت: این نامه در آستانه انتشار است.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 27 September 2016
استاندار تهران در دولت دهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد در تبعیت از فرمایشات معظم‌له نامه‌ای خطاب به مقام عظمای ولایت ارسال می‌کند گفت: این نامه در آستانه انتشار است.

مرتضی تمدن استاندار تهران در دولت دهم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم حضور یکی از کاندیداهای احتمالی در انتخابات 96 اظهار داشت: در تمام مقاطع حساس انقلاب رهنمودها و فرمایشات مقام عظمی ولایت راهگشای گره‌ها و مشکلات بوده و انقلاب اسلامی را از پیچ و خم‌ها عبور داده است.

تمدن ادامه داد: شرط تمکین و پذیرش این مطلب که همواره رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب هستند این است که این فرمایشات را به کار ببندیم و در مسیر اعتلای انقلاب عمل کنیم.

استاندار دولت دهم سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری را برای حفظ مصالح نظام و انقلاب برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری برای انسجام نیروهای مومن به انقلاب به یکی از برادران مومن خود توصیه به عدم حضور در انتخابات آتی فرمودند و مصلحت ایشان را در این دوره انتخابات یادآوری کردند.

وی تصریح کرد: این سخنان مقام معظم رهبری بیانگر دو مطلب است؛ اول نگاه خیرخواهانه و مشفقانه رهبر انقلاب نسبت به رئیس‌جمهور سابق و دیگر جلوگیری از مخدوش شدن انسجام نیروهای انقلاب بود چراکه ممکن بود به واسطه این مسائل بهانه‌هایی مطرح و انسجام ملت ایران تحت تاثیر قرار بگیرد که صحبت‌های رهبر انقلاب سد راه این مشکل شد.

تمدن در عین حال گفت: آقای احمدی‌نژاد از قبل تصریح کرده بود که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد و این را در جلسات مکرری نیز اعلام کرده بود لذا هرچه را که حضرت آقا به مصلحت انقلاب بدانند برای ما فصل‌الخطاب خواهد بود.

استاندار تهران در دولت دهم همچنین از نامه احمدی‌نژاد خطاب به مقام معظم رهبری درباره مسائل اخیر خبر داد و گفت: طبق اطلاعی که از دوستان داشته‌ام آقای احمدی‌نژاد در تبعیت از فرمایشات معظم‌له نامه‌ای خطاب به مقام عظمای ولایت ارسال می‌کند که از سوی دفتر ایشان به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان