بازدید 5007
۳

ممنوعیت تیراندازی در عروسی در لرستان

‌فرمانده انتظامی لرستان گفت: تیراندازی در عروسی‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۶۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 27 September 2016
‌فرمانده انتظامی لرستان گفت: تیراندازی در عروسی‌ها ممنوع است.

‌به گزارش ایسنا‌، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت ویژه تمام بانک‌ها و طلافروشی‌های استان را تحت پوشش و محافظت خود قرار داده است و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه با تمام توان خود کار می‌کنیم، افزود: در شورای تأمین استان طی مصوبه‌ای که داشتیم از این به بعد هر نوع تیراندازی در عروسی انجام شود صاحب مراسم باید پاسخگو باشد و برای آن پرونده قضایی تشکیل می‌‌شود. اگر قتل و جرحی نیز اتفاق بیفتد، صاحب عروسی به عنوان معاونت در قتل و جرح دستگیر می‌شود.

قنبری از وجود 60 دوربین مداربسته در سطح شهر خرم‎آباد خبر داد و افزود: با وجود اینکه هزینه نگهداری این دوربین‌ها بسیار بالاست اما به لحاظ ایجاد امنیت فوق‌العاده موثر هستند و در جاهایی که نصب هستند یک سوم نیروی ما تقلیل پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: برنامه داریم 30 دروبین دیگر را نصب کنیم و فضای نظارتی را توسعه دهیم. در حال حاضر کار کارشناسی و فضای آن فراهم شده است و به زودی اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: در جاهایی که دوربین نصب شده، کاهش جرایم را به شکل محسوسی شاهدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ای کاش آتشبازی و ترقه بازی هایی که چند سال گذشته در تالارها رایج شده نیز ممنوع شود. باعث وحشت همسایه ها حتی تا چند خیابان دورتر می شوند.
مگه قبلا آزاد بود؟؟؟
امیدوارم ترقه بازی و.فشفشه بازی در تالار های عروسی در تهران نیز ممنوع شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی