بازدید 2645

اوباما تمام گزینه‌های مربوط به حلب را بررسی می‌کند

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که باراک اوباما در حال بررسی تمام گزینه های موجود برای تعیین نحوه واکنش آمریکا به وضعیت شهر حلب در سوریه است.
کد خبر: ۶۲۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸ 27 September 2016
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که باراک اوباما در حال بررسی تمام گزینه های موجود برای تعیین نحوه واکنش آمریکا به وضعیت شهر حلب در سوریه است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در حال بررسی تمام گزینه های موجود برای تعیین واکنش آمریکا به وضعیت شهر حلب در سوریه است.

ارنست در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که «رئیس جمهور آمریکا به مشاوره با تیم امنیت ملی خود از جمله رهبران نظامی در وزارت دفاع ادامه می دهد و در حال بررسی تمام گزینه های موجود است».

گفتنی است که روز یکشنبه، شورای امنیت سازمان ملل با تشکیل یک نشست فوق العاده به بحث و گفتگو درباره وضعیت شهر حلب پرداخت. این در حالی است که ارتش سوریه در حال انجام عملیات نظامی علیه گروه تروریستی موسوم به «جبهه فتح الشام»- جبهه النصره سابق- و سایر گروه های مسلح است.

شایان ذکر است که ارتش سوریه پیش از این ضمن انتقاد از نقض مکرر آتش بس از سوی گروه های مسلح، پایان آتش بس یک هفته ای را که بر اساس توافق روسیه و آمریکا برقرار شده بود اعلام کرد؛ امری که به تشدید درگیری ها در حلب انجامید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار