بازدید 2364

قدردانی بان‌کی‌مون از فعالیت آژانس انرژی اتمی

تلاش های این آژانس در طی 60 سال گذشته را عاملی برای صلح و سعادتمندی بشریت است.
کد خبر: ۶۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 27 September 2016
دبیر کل سازمان ملل متحد در قدردانی از آژانس بین المللی انرژی اتمی تلاش های این آژانس در طی 60 سال گذشته را عاملی برای صلح و سعادتمندی بشریت توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه 26 سپتامبر درپیامی به مناسبت شصتمین نشست آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: فعالیت های این آژانس طی 60 سال گذشته عاملی برای برقراری امنیت، منع گسترش سلاح هسته ای و ارتقای فناوری در حوزه انرژی و بهداشت جهانی بوده است.
 
وی در پیام خود ضمن تقدیر از آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به برنامه اتمی ایران افزود: تعهد پایدار طرفین این قرارداد با حمایت این آژانس می تواند اطمینان خاطری برای جامعه بین الملل باشد.
 
بان کی مون از اینکه چهارمین و آخرین اجلاس امنیت هسته ای تاکیدی بر نقش اساسی این آژانس در ساختار امنیت هسته ای جهان داشته اظهار خرسندی کرد.
 
وی از تمرکز این نشست بر اهداف توسعه پایدار استقبال کرد و رسیدن به این اهداف را عاملی برای صلح و سعادتمندی در جامعه بشری دانست.
 
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت؛ آژانس بین المللی انرژی اتمی با قرار دادن دانش فنی خود در اختیار کشورها می تواند راه رسیدن آنها به اهداف توسعه پایدار از جمله در زمینه امنیت، کشاورزی، دارو و درمان سرطان را تسریع کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس